کد خبر : 25104
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

نجات ۷ نفر گرفتار در برف رودسر توسط هلال احمر

نجات ۷ نفر گرفتار در برف رودسر توسط هلال احمر
تیم‌های امدادی این جمعیت در سطح استان همچنان در آماده باش هستند تا در بارش‌های آینده نیز در صورت نیاز به کمک مردم بشتابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان از پنجشنبه تا جمعه با سه سورت پرواز صورت گرفته توسط بالگرد هلال‌احمر استان، بین ساکنان روستاهای گرفتار در برف شهرستان رودسر بسته‌های غذایی، پتو و وسایل ضروری توزیع گردید.

کمیل پرناک گفت: از پنج شنبه تا جمعه با سه سورت پرواز صورت گرفته توسط بالگرد هلال‌احمر استان، بین ساکنان روستاهای گرفتار در برف شهرستان رودسر بسته‌های غذایی، پتو و وسایل ضروری توزیع گردید.

وی افزود: بالگرد جمعیت هلال احمر در برخی از این روستاها که به دلیل ارتفاع زیاد برف امکان فرود نداشت از این رو بسته‌های امدادی را از طریق هوایی در اختیار مردم این روستاها قرار دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اعزام تیم امدادی توسط بالگرد به منطقه اظهار داشت: در روز پنجشنبه ۱۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۰ تخته پتو و ۲۵۰ قرص نان به روستای جواهردشت شهرستان رودسر منتقل شد.

وی با بیان‌ عدم دسترسی زمینی به ارتفاعات منطقه جواهردشت رودسر به جهت ارتفاع زیاد برف، اعلام کرد: در روز جمعه به ترتیب ۵ و ۲ نفر از هموطنان که در برف گرفتار شده بودند از طریق بالگرد به مناطق امن منتقل شدند و در امنیت و سلامت کامل بسر می‌برند و اضافه کرد: عملیات امدادرسانی به روستاهای گرفتار در برف از ابتدای بارش‌ها توسط هلال احمر از طریق زمین و هوا انجام شده و در روز صورت لزوم کماکان ادامه خواهد داشت.

پرناک تصریح کرد: تیم‌های امدادی این جمعیت در سطح استان همچنان در آماده باش هستند تا در بارش‌های آینده نیز در صورت نیاز به کمک مردم بشتابند.

وی ادامه داد: به همراه تمام نیروهای هلال احمر تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مردم در فصل سرما با کمترین مشکل روبه‌رو شوند و برای خدمت‌رسانی به مردم شریف هر آنچه در توان داشته باشیم انجام وظیفه خواهیم کرد و تصریح کرد: تلفن گویای ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گیلان به صورت شبانه روزی پاسخگوی حوادث احتمالی خواهد بود.

 

 

منبع:دیارمیرزا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.