کد خبر : 25414
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

مدیرعامل شرکت آبفای استان گیلان:

توسعه و اصلاح بیش از 260 كیلومتر شبكه توزیع آب شرب در گیلان

توسعه و اصلاح بیش از 260 كیلومتر شبكه توزیع آب شرب در گیلان
غیاثی:از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، شبکه توزیع آب شرب در سطح استان گیلان به طول بیش از 260 کیلومتر اصلاح و توسعه یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مدیرعامل شرکت آبفای استان گیلان گفت: طی سال جاری، به منظور تامین آب شرب بهداشتی و پایدار،در مناطق شهری و روستایی 17 شهرستان استان،عملیات توسعه شبکه توزیع آب شرب به طول 207 کیلومتر با اعتبار 847 میلیارد ریال اجرایی و برای 5 هزار و 900 خانوار شهری و روستایی امکان بهره‌مندی از آب شرب سالم فراهم شد.

علیرضا غیاثی تصریح کرد: همچنین با توجه به قدمت بالا و فرسودگي شبكه توزیع آب در برخی از مناطق استان جهت افزایش پایداری شبکه و کاهش هدر رفت آب شرب به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، با برنامه‌ريزي مناسب و بر اساس اولويت بندی، 53 کیلومتر از شبکه فرسوده در اقطار مختلف با اعتباری بالغ بر 296 میلیارد ریال، مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفت و یک هزار و 455 رشته انشعاب آب شرب اصلاح و استانداردسازی شد.

وی محل تأمین اعتبار اجرای این عملیات را منابع عمرانی و درآمدهای جاری شرکت عنوان و افزود: 71 میلیارد ریال از اعتبار هزینه شده از محل تبصره 3 تامین شده است.

غیاثی یادآور شد: در راستای ارتقاء کیفیت آب شرب و افزایش سطح رضایت مشترکین از خدمات ارائه شده توسط شرکت، از اول سال تا کنون، شبکه توزیع آب شرب به طول 8 هزار و 99 کیلومتر در سطح شهرها و 9 هزار و 360 کیلومتر در حوزۀ روستایی استان با صرف هزینه ای بالغ بر 29 میلیارد ریال مورد شستشو قرار گرفت.

منبع: روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.