کد خبر : 1837
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

در نشست علنی شورای شهر رشت مطرح شد؛ تسریع در احداث گذر خوراک در بوستان ملت رشت

در نشست علنی شورای شهر رشت مطرح شد؛ تسریع در احداث گذر خوراک در بوستان ملت رشت
احداث آکواریوم نیازمند یک فضای پارکینگ مناسب است و پارک ملت به دلیل فقدان فضای پارک مناسب، شرایط احداث آکواریوم را ندارد و بهتر است هر چه سریع‌تر گذر خوراک اجرایی شود.

به گزارش پویشگران گیل:
اعضای شورای اسلامی شهر رشت نسبت به تسریع در روند اجرای پروژه گذر خوراک بوستان ملت رشت تاکید کردند.
سیدحسین رضویان در نشست شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه باید در تفکرات و عملکرد وحدت رویه وجود داشته باشد، اظهار کرد: در سال نخست فعالیت شورا موضوع اطلس سرمایه گذاری جامع شهر مطرح شد و قرار بود ظرفیت‌های سرمایه گذاری بر اساس آن اطلس مطرح و اجرایی شود اما هنوز اطلس سرمایه گذاری در همان مراحل اولیه قرار دارد.
وی با بیان اینکه موضوع کلنگ احداث گذر خلاق در تیر ماه سال جاری پیش‌تر به رسانه‌ها اعلام شد، افزود: احداث آکواریوم نیازمند یک فضای پارکینگ مناسب است و پارک ملت به دلیل فقدان فضای پارک مناسب، شرایط احداث آکواریوم را ندارد و بهتر است هر چه سریع‌تر گذر خوراک اجرایی شود.
سید شمس شفیعی عضو شورای رشت با اشاره به وضعیت گذر خوراک در بوستان ملت رشت، اظهار کرد: تغییر این پروژه می‌تواند برای پیمانکار حق و حقوق قانونی ایجاد کند و می‌تواند از شهرداری رشت تقاضای ضرر و زیان کند و به همین علت با تغییر مکان پروژه گذر خوراک مخالف هستم.
مسعود عباس نژاد عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در حال حاضر زمان کمک کردن به سپیدرود نیست،اظهار کرد: باید منتظر شروع لیگ باشیم و این مبلغ واقعاً برای تیم هزینه شود و در حال حاضر متولی این تیم مشخص نیست.
شکیب شهردار منطقه دو رشت در این جلسه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده به منظور احداث سرویس بهداشتی در منطقه دو رشت اظهار کرد: پس از مصوبه شورا مبنی بر ترک تشریفات پیرامون احداث سرویس بهداشتی، این موضوع در دستور کار قرار گرفت و تا پایان شهریور ماه سرویس بهداشتی بانوان و آقایان بر اساس استانداردها در محدوده شهرداری منطقه دو رشت به بهره برداری می‌رسد.
حامد حیدری شهردار منطقه دو رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهر رشت برندهای مختلفی در اختیار دارد اظهار کرد: فضایی که در پارک ملت وجود دارد با مبحث راه اندازی گذر خوراک همگون نیست.
وی با بیان اینکه تقاضا دارم گذر خوراک رشت در مکان دیگری تعریف شود، افزود: به نظر بنده راه اندازی آکواریوم در بوستان ملت رشت بسیار بهتر است و با سرمایه گذار نیز در این خصوص صحبت کرده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.