کد خبر : 25427
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان:

احداث پروژه ۶۲۷ واحدی ثامن الائمه(ع)مسکن مهر رشت توسط خیرین

احداث پروژه ۶۲۷ واحدی ثامن الائمه(ع)مسکن مهر رشت توسط خیرین
دائمی:اساس شکل گیری بنیاد مسکن حساب ۱۰۰ امام بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مهندس حامد دائمی در نشست تبیینی با روحانیون و مبلغین شهرستان رشت درباره حساب ۱۰۰ امام (ره) و کمک به مسکن محرومین اظهار کرد: واگذاری و ساخت مسکن برای محرومین از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هدف امام (ره) از افتتاح حساب ۱۰۰، تأمین مسکن محرومین و استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در این امر پسندیده بود، افزود: هم اکنون نیز مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای ساخت مسکن محرومین از طریق شماره حساب ۱۰۰ نزد بانک ملی واریز کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با یادآوری اینکه حضرت امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه ابعاد زندگی مردم نظر داشتند، گفت: با توجه به این‌که بزرگ‌ترین مشکل مردم مسکن و تأمین آن بود لذا امام خمینی دستور تأسیس بنیاد مسکن به عنوان یکی از اولین نهادهای سازندگی در کشور را دادند و حساب ۱۰۰ افتتاح و در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۳۵۸ بنیاد مسکن انقلاب آغاز به کار کرد.

وی رسالت اصلی این نهاد انقلابی را خدمت به محرومین عنوان کرد و افزود: این نهاد انقلابی با روحیه جهادی و انقلابی گونه و با بهره‌گیری از حداقل امکانات خدمات بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف عمرانی به کشور ارائه کرده است.

دائمی ادامه داد: در دولت سیزدهم مجموعاً مبلغ ۵۲ هزار و ۵۷۸ میلیون ریال، کمک بلاعوض (نقدی و غیر نقدی) از سوی خیرین نیکوکار استان، جهت تأمین مسکن خانواده‌های محروم و نیازمند واریز شد، همچنین در این دوره از محل کمک‌های بلاعوض حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره)، مجموعاً مبلغ ۸۵ هزار و ۶۶۹ میلیون ریال را به منظور کمک به احداث، خرید، تعمیر، تکمیل، تجهیز و رهن و اجاره، ۱۷۰ خانواده محروم شهری و روستایی پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به عملکرد انجمن خیرین مسکن ساز در استان اشاره کرد و گفت: پروژه ۶۲۷ واحدی حضرت ثامن الائمه (ع) در مسکن مهر رشت احداث شده که برای کمک به احداث این پروژه مبلغ ۴۹ میلیارد ریال از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) واریز شد.

 

منبع: روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.