کد خبر : 16034
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

استاندار گیلان در دیدار با رئیس رسانه ملی:تعامل رسانه ملی و دولت برای امید آفرینی در جامعه

استاندار گیلان در دیدار با رئیس رسانه ملی:تعامل رسانه ملی و دولت برای امید آفرینی در جامعه
عباسی:رسانه ملی با حمایت‌های مسئولان، نقش موثری در پیشرفت و توسعه کشور و خدمت رسانی دارد.

به گزارش پویشگران گیل :  
اسدالله عباسی در بدو ورود رییس رسانه ملی به فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت در دیدار با پیمان جبلی گفت: این روزها همزمان با ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) استان گیلان منور به حضور ارزشمند پیرغلامان حسینی از سراسر کشور و هشت کشور خارجی است و تمام همت برای باشکوه برگزاری برنامه های اجلاس بیستم در این استان ولایتمدار است.
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به  مصوبات سفر دور نخست رییس محترم جمهوری به استان در راستای تقویت صداوسیمای مرکز گیلان و ایجاد فرستنده در آستارا از آمادگی کامل برای اجرای این طرح خبر داد.
وی تصریح کرد: در نشستی اختصاصی با ارائه میزان پیشرفت این طرح و موارد مورد نظر، اعتبار مورد نیاز اختصاص یابد.
استاندار گیلان ضمن قدردانی از اهتمام رسانه ملی در اجرای برنامه های فاخر در استان نظیر بیستمین اجلاس پیرغلامان حسینی؛ همچنین خواستار تقویت اطلاع رسانی مناسب از عملکرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در استان گیلان از سوی رسانه ملی شد.
رییس سازمان صدا و سیما نیز در این دیدار گفت: رسانه ملی به عنوان دست راست دولت با انعکاس میزان پیشرفت طرح‌های بزرگ عمرانی ، دستاوردها و تلاش‌های شبانه روزی دولت در خدمتگزاری  مردم ، نقش موثری در امید آفرینی و افزایش اعتماد بین مردم و توسعه کشور دارد که این روند با حمایت مسئولان بیشتر خواهدشد.
پیمان جبلی حضور در استان سرسبز گیلان و در جمع مردم ولایتمدار و فرهیخته این خطه را توفیقی دانست و افزود: از دکتر عباسی استاندار گیلان و همه دست اندرکاران استان برای میزبانی بیستمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان وخادمان حسینی قدردانی می‌کنم.
رییس رسانه ملی عصر امروز با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب دیدار خواهد کرد و پس از آن در اختتامیه بیستمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی حضور خواهد یافت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.