کد خبر : 23476
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۵۷

افتتاح رسمی کانال‌های انتخاباتی صداو‌سیمای گیلان در ایام‌الله دهه فجر

افتتاح رسمی کانال‌های انتخاباتی صداو‌سیمای گیلان در ایام‌الله دهه فجر
ابتکار صدا و سیما در عرصه رقابت عادلانه بسیار موثر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

کانال‌های انتخاباتی صدا و سیمای گیلان 15 بهمن 1402 همزمان با ایام الله دهه فجر فعالیت رسمی خود را با حضور مسئولین کشوری و استانی آغاز کرد.
آیین آغاز به کار کانال‌های انتخاباتی صدا و سیمای گیلان با حضور دکتر شکوری قائم مقام معاون امور استان‌های رسانه ملی، امور استان‌های رسانه ملی، عربیون مدیر فنی و فناوری اطلاعات معاونت امور استان‌های رسانه ملی،دکتر ربانی مدیرکل صدا و سیمای گیلان به همراه معاونین و مدیران این اداره کل، دکتر عباسی استاندار گیلان،سردار دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان،اعضای شورای تامین استان،مدیران کل ستادی، اجرایی و نظارتی استان، فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان در سالن آمفی تئاتر رسانه استانی برگزار شد.
دکتر ربانی مدیرکل صدا و سیمای گیلان در این مراسم گفت:کانال‌های انتخاباتی صدا و سیمای استان برای معرفی نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرهای مختلف استان فعالیت خود را آغاز کرد.
وی با بیان اینکه کانال‌های محلی انتخابات گیلان از طریق کانال‌های فرکانسی فرستنده‌های صدا و سیمای گیلان قابل دریافت است، افزود: 8 ایستگاه فرستنده این مرکز، 11 حوزه انتخابیه استان را برای دریافت کانال‌های انتخابات پوشش می‌دهند و هر کدام از این کانال‌ها با کدهای مخصوص کانال یابی می‌شوند.
وی راه اندازی کانال‌های انتخاباتی را زمینه انتخاب آگاهانه مردم دانست و گفت:صدا و سیمای گیلان در راستای عدالت انتخاباتی، انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری بسترهای لازم و فرصت برای معرفی نامزدهای انتخابات فراهم کرده است.
دکتر شکوری قائم مقام معاونت امور استانهای رسانه ملی در این مراسم با اشاره به اصل ششم قانون اساسی و تاکید بر اهمیت مردم سالاری دینی و برگزاری انتخابات گفت:برگزاری متعدد انتخابات مختلف در کشور نشان از بلوغ سیاسی مردم ما است از این رو دشمنان در تلاشند که با تبلیغات گسترده مردم را از مشارکت در انتخابات منصرف کنند اما رسانه ملی و استانی به عنوان تریبون نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش خواهد کرد که با نصب‌العین قرار دادن راهبردهای چهارگانه مورد نظر رهبر معظم انقلاب یعنی:رقابت،سلامت،امنیت و مشارکت نقش موثر در انتخابات داشته باشد.
وی افزود: رسانه ملی در دوران جدید مدیریت،کار خود را با سند تحول آغاز کرد و با راه‌اندازی 200 کانال انتخاباتی که کاری دشوار بود گامی بلند در راستای تحول برداشت و تلاش می کند که با اجرای عدالت رسانه ای شاهد انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری باشیم.
سردار دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی مردمی و الهی بودن انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی وارد گام دوم شده و باید پرقدرت حرکت کند و مردم در تولید قدرت نقش اساسی دارند.
وی افزود: ابتکار صدا و سیما در عرصه رقابت عادلانه بسیار موثر است و با این اقدام،مردم نیز عالمانه‌تر و آگاهانه‌تر کاندیدای اصلح را انتخاب و خواهند کرد و تاثیر آن بر مشارکت حداکثری نیز چشمگیر خواهد بود.
دکتر عباسی استاندار گیلان هم در این آیین ضمن تشکر از ابتکار رسانه ملی و استانی برای برگزاری انتخاباتی پرشورتر گفت: راه اندازی کانال‌های انتخاباتی کاری نو و جدید است که با اجرای عدالت رسانه ای،هیجان انتخاباتی را دو چندان می کند.
وی افزود: مشارکت مردم در انتخابات موجب تضمین و تقویت نظام خواهد شد و مردم همواره ثابت کردند که پای این انقلاب ایستاده‌اند و راه شهدا را مقتدرانه ادامه می دهند.
استاندار گیلان تاکید کرد: صدا و سیما نظارت داشته باشد که در برنامه‌ها اخلاق انتخاباتی رعایت شود و با نشر اکاذیب و نقد غیرمنصفانه خدمات دولت و نظام زیر سوال نرود و رسانه‌های مکتوب و فعالان فضای مجازی نیز با صدا و سیما برای این امر مهم همراه باشند.
در پایان با حضور مسئولین و پدر شهید سیرت‌نیا از شهدای مدافع حرم استان کانال‌های انتخاباتی استان گیلان افتتاح شد.

منبع: روابط عمومی صدا و سیمای گیلان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.