کد خبر : 13752
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

تمدید قرارداد مازیار زارع با ملوان

تمدید قرارداد مازیار زارع با ملوان
مدیریت باشگاه تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهد بست تا تیم ملوان با قدرت در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر کشور حضور یابد و سرانجام نیز با حفظ سهمیه خود، جایگاه مناسبی را در لیگ برتر کسب کند.

به گزارش پویشگران گیل:
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
مازیار زارع سرمربی ۲ فصل اخیر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که فصل گذشته به همراه این تیم قهرمان رقابتهای لیگ دسته اول کشور شد و به لیگ برتر صعود کرد، قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا ملوانان با هدایت این سرمربی در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر حضور یابند.
مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی روز شنبه در خصوص تمدید قرارداد مازیار زارع با ملوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی جلساتی که بین مسئولان باشگاه ملوان و زارع برگزار شد، سرانجام این مربی با مسئولان ملوان به توافق رسید.
میثم شاهین افزود: با توجه به تمدید قرارداد مازیار زارع با تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، لیست سایر اعضای کادر فنی ملوان از سوی سرمربی این تیم اعلام خواهد شد تا مسئولان باشگاه در اسرع وقت با سایر نفرات کادرفنی نیز، قرارداد منعقد کنند.
وی ادامه داد: همچنین طبق نظر مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، طی هفته جاری با بازیکنانی که موردنظر این سرمربی بوده و فصل گذشته نیز در تیم ملوان حضور داشتند، قرارداد آنان از سوی مدیریت باشگاه تمدید خواهد شد.
وی بیان کرد: از سوی دیگر با توجه به اینکه مدتی از فصل نقل و انتقالات گذشته ، مسئولان باشگاه مترصد جذب بازیکنان جدید و موردنظر کادرفنی خود هستند که در این بخش نیز با چندبازیکن مذاکراتی انجام شده و امید است که به زودی با بازیکنان جدبد نیز توافق حاصل شود .
مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: به هر حال مدیریت باشگاه تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهد بست تا تیم ملوان با قدرت در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر کشور حضور یابد و سرانجام نیز با حفظ سهمیه خود، جایگاه مناسبی را در لیگ برتر کسب کند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که فصل گذشته در رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان حضور داشت، سرانجام با کسب ۷۱ امتیاز عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد و به رقابتهای لیگ برتر صعود کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.