کد خبر : 10937
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

استاندار گیلان: اجازه سوء استفاده به افراد فرصت طلب در بازار را نمی دهیم

استاندار گیلان: اجازه سوء استفاده به افراد فرصت طلب در بازار را نمی دهیم
اقلام اساسی که نیاز روزمره مردم بویژه در ماه مبارک رمضان است قیمت گذاری شده است و واحدهای صنفی نباید گران‌تر از قیمت مصوب بفروشند.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان با تأکید بر تشدید گشت های نظارتی در بازار، گفت: اجازه سوء استفاده به افراد فرصت طلب در بازار را نمی دهیم.
اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از بازار رشت با تأکید بر لزوم بررسی عرضه کالاها به مردم مطابق با قیمت مصوب، اظهار کرد: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که مردم نگران تأمین کالاهای اساسی خود نباشند.
وی با تأکید بر برخورد قاطع با هر گونه تخلف در این بخش، افزود: همه دستگاه‌های نظارتی و نهادهای متولی در موضوع تنظیم بازار ورود جدی داشته باشند تا مردم با آرامش خاطر کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.
استاندار گیلان با بیان اینکه کالاها باید با قیمت منطقی و مناسب در اختیار مصرف کننده قرار گیرد، ادامه داد: اقلام اساسی که نیاز روزمره مردم بویژه در ماه مبارک رمضان است قیمت گذاری شده است و واحدهای صنفی نباید گران‌تر از قیمت مصوب بفروشند.
عباسی با اشاره به اینکه گشت‌های تعزیرات از مکان‌های مختلف سرکشی و اجازه سو استفاده به افراد فرصت طلب داده نشود، گفت: نباید اجازه دهیم فرد یا افرادی در قالب کاسب یا صنف خاصی، مردم را با عرضه کالاهای نامرغوب و یا گران‌تر از حد متعارف، ناراضی کنند.
وی همچنین از شهردار خواست در خصوص رفع کاستی‌های بازار رشت، اقدامات لازم را انجام دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.