کد خبر : 8070
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۳۵

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد: حضور ۱۰۹ گشت در سطح سواحل، تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری گیلان

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد: حضور ۱۰۹ گشت در سطح سواحل، تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری گیلان
با توجه به آزاد سازی سواحل و افزایش دسترسی مردم به این نعمت خدادادی، باید خدمات بیشتری به مردم در سواحل و تفرجگاه‌ها ارائه شود.

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده انتظامی گیلان از آغاز رزمایش فرهنگی و اجتماعی پلیس استان خبر داد و گفت: ۱۰۹ گشت، متشکل از گشت‌های امنیت اجتماعی و نظارت بر اماکن در سطح سواحل، تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری برای برخورد با هنجارشکنان در این طرح حضور دارند.
به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان، سردار عزیزاله ملکی در حاشیه رزمایش فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان که در ستاد انتظامی برگزار شد، با اشاره به آمادگی پلیس در تمامی حوزه‌ها برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در ایام نوروز، هدف از اجرای رزمایش فرهنگی و اجتماعی را ایجاد محیطی امن و سالم برای خانواده‌ها، مسافران و گردشگران و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عنوان کرد.
وی با اشاره به حضور پلیس در سواحل، تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری استان افزود: پلیس با هنجارشکنان و ساختارشکنان به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی گیلان یادآور شد: از ۱۰۹ گشت تشکیل شده توسط پلیس، ۴۵ گشت مربوط مربوط به مسائل اجتماعی است که در تمامی نقاط کانون جمعیت با هدف ایجاد محیطی امن و مناسب برای آرامش مردم حضور خواهند داشت.
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره حضور گسترده مسافران در استان تاکید کرد: با توجه به آزاد سازی سواحل و افزایش دسترسی مردم به این نعمت خدادادی، باید خدمات بیشتری به مردم در سواحل و تفرجگاه‌ها ارائه شود.
وی با اشاره به آمادگی مجموعه انتظامی برای انجام ماموریت‌های پیش رو گفت: همواره در برخی تفرجگاه‌ها و سواحل عده‌ای معدود به دنبال برهم زدن نظم اجتماعی جامعه با انجام رفتار هنجارشکنانه هستند، بنابراین پلیس با این گونه افراد هیچ گونه مماشاتی نداشته و با آنها برخورد خواهد کرد.
سردار ملکی یکی از اهداف برگزاری رزمایش فرهنگی اجتماعی را ایجاد آرامش روانی در جامعه دانست و تصریح کرد: هماهنگی لازم با مرجع قضائی برای برخورد با برخی از رفتارهای مغایر با ارزش‌های اسلامی و انسانی صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر لزوم توجه به امر به معروف و نهی از منکر توسط تمامی ارکان مجموعه انتظامی استان گفت: کار امر به معروف تنها مختص به این گشت‌ها نیست و تمامی ارکان پلیس شامل یگان‌های انتظامی، پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهند.
این مقام ارشد انتظامی گیلان با بیان اینکه ایجاد تنش در جامعه به هر دلیلی قابل قبول نیست، افزود: پلیس خود را موظف به تامین آسایش مسافران نوروزی می‌داند و با هرگونه هنجارشکنی قاطعانه و به شدت برخورد می‌کند.
طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا چهاردهم فروردین ماه ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.