کد خبر : 22104
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۵:۳۲

سرپرست فرمانداری خمام:

رسیدگی به آب شرب و تخصیص بودجه احداث تصفیه‌خانه خمام

رسیدگی به آب شرب و تخصیص بودجه احداث تصفیه‌خانه خمام
مساعدت سازمان برنامه و بودجه در روند اجرای پروژه‌های مرتبط با آب و فاضلاب خمام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

جلسه ای با حضور آدمیت سرپرست فرمانداری شهرستان خمام، ابراهیم‌نیا نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور، کوچکی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی، رستمی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان، غیاثی مدیر اداره آب و فاضلاب استان گیلان و با حضور معاون فرماندار و بخشدار مرکزی خمام و رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان خمام ، شهردار و رئیس شورای شهر خمام و سایر کارشناسان و مسئولین شهرستان با موضوع رسیدگی به آب شرب و همچنین تخصیص بودجه در مورد ساماندهی و جمع آوری فاضلاب شهری و احداث تصفیه‌خانه در شهرستان خمام برگزار شد.
سرپرست فرمانداری خمام بیان نمود: امید داریم با همراهی و مساعدت سازمان برنامه و بودجه در روند اجرای پروژه‌های مرتبط با آب و فاضلاب شهرستان تسریع ببخشیم. همچنین در ادامه مبحث جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب را به‌عنوان یک نیاز ضروری در شهر خمام برشمرد.
ابراهیم‌نیا خاطرنشان کرد:در کشور ما برای مدیریت منابع آب لازم است تا سرمایه‌گذاری انجام شود چرا که ما به لحاظ ابزاری همچنان عقب ماندگی جدی داریم.
توسعه تحولی زمانی مستمر است که عقلانی و کم هزینه باشد و پایداری ایجاد کند و از جمله دستاوردهای آن رفاه و رضایت است. بنابراین مردم باید در خلال توسعه شرافتمندانه زندگی کنند و رفاه و آسایش باید در زندگی مردم بیشتر نمایان باشد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.