کد خبر : 22296
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:

کسب ۱۶مدال در ورزش گیلان بی‌سابقه است

کسب ۱۶مدال در ورزش گیلان بی‌سابقه است
دکتر آرمان::امروز ورزشکاران قهرمان ما الگوی رفتاری و اخلاقی نوجوانان و جوانان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

دکتر جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژوی چین گفت: امروز ورزشکاران قهرمان ما الگوی رفتاری و اخلاقی نوجوانان و جوانان هستند افرادی که با تلاش و پشتکار خود باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شوند.
جهانبخش آرمان افزود: سخنان مقام معظم رهبری و هدایایی که ایشان برای ورزشکاران ارسال کردند، باعث می شود تا تکلیف ما مضاعف‌تر شود و نسبت به قهرمانانمان بی تفاوت نباشیم.
وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم تا هرچه در توان داریم برای ورزشکارانی که افتخارآفرینی می‌کنند،انجام دهیم و امکانات مناسبی برایشان فراهم کنیم تا بتوانند مقام و عناوین شایسته‌ای کسب کرده و بیش از پیش باعث افتخار کشور شوند.
وی به موفقیت ورزشکاران گیلانی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اشاره و بیان کرد: ورزشکاران ما موفق به کسب ۱۶ مدال در بازیهای آسیای و پاراآسیایی شدند که کسب این تعداد مدال در ورزش گیلان بی‌سابقه است.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ما قدردان زحمات این ورزشکاران و خانواده‌هایشان هستیم و از زحمات مربیان تلاشگر آنان هم قدردانی می‌کنیم که با کمترین امکانات،باعث رشد و موفقیت ورزشکاران می شوند.
در پایان این مراسم که با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس استان، مسئولان اداره ورزش و جوانان و جامعه ورزش گیلان حضور داشتند، هدایایی از سوی مقام معظم رهبری، وزارت ورزش و جوانان و استانداری به مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اهدا شد. همچنین مهری فلاحی ورزشکاران والیبال نشسته گیلان به عنوان قهرمان قهرمانان ورزش استان معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.