کد خبر : 20354
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

موتورسوار موبایل قاپ در دام پلیس

موتورسوار موبایل قاپ در دام پلیس
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگيري یک سارق حرفه‌ای که با یک دستگاه موتورسيكلت در شهرستان رشت موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
سرهنگ عليرضا حدادي در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری پليس، تجزیه و تحلیل سرقت‌ها، انجام گشت‌زنی‌های هدفمند و بهره‌گیری از شگردهای پلیسی را از جمله اقدامات مؤثر در حوزه پیشگیری انتظامی عنوان نمود و اظهار داشت: همراهي و همكاري سازمان‌ها و مردم و آموزش و آگاه‌سازی شهروندان نقش بی‌بدیل و غیرقابل انکاري در جلوگيري از وقوع سرقت دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه در پي وقوع 2 فقره سرقت موبایل قاپی توسط راكب يك دستگاه موتورسيكلت در سطح شهر رشت، پيگيري موضوع در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام اقدامات فني، سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان گيلان از اعتراف این فرد سابقه‌دار به 2 فقره موبایل قاپی و کشف یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی از وی خبر داد و بیان داشت: سارق 31 ساله با تكميل پرونده براي سیر مراحل قانونی در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.
این مقام انتظامی در پايان نقش مردم در پيشگيري از وقوع سرقت را بسيار مهم قلمداد كرد و گفت: در اين زمينه توجه به هشدارها و توصيه‌هاي پليس مي‌تواند از وقوع بسياري از سرقت‌ها جلوگيري كند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.