کد خبر : 19935
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۳۵

خرید و عرضه مرغ در گیلان فقط با سامانه ستکاوا انجام شود

خرید و عرضه مرغ در گیلان فقط با سامانه ستکاوا انجام شود
شهروندان استان گیلان می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با تخلفات موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گیلان گفت: استفاده از ظرفیت سامانه ستکاوا موضوعی بود که از ماه‌ قبل آغاز شده بود و اکنون با تکمیل آن تمامی مرغداران، کشتارگاه‌ها، مراکز پخش و همچنین عرصه مرغ در واحدهای صنفی باید از طریق این سامانه اقدام کنند.
دکتر صالح محمدی تصریح کرد:همه مراحل توزیع و فروش مرغ زنده از مرغداری‌ها به کشتارگاه (مباشران کشتار) و همچنین از کشتارگاه به عوامل پخش و در نهایت مرغ فروشان سطح استان در سامانه ستکاوا ثبت شده و بازرسان سازمان جهادکشاورزی و اصناف بر اساس آن به تحلیل داده‌ها و تصمیم‌گیری‌های بعدی نظارت می‌کنند.
وی با بیان اینکه به کارگیری از سامانه ستکاوا با هدف شفاف‌سازی، نظارت و رصد دقیق میزان موجودی و عرضه مرغ صوت می‌گیرد، اظهار کرد: هرگونه توزیع خارج از شبکه و یا همکاری نکردن عوامل تامین و توزیع مرغ در سامانه ستکاوا قابل پیگیری بوده و با متخلفان براساس ضوابط و قوانین برخورد می‌شود.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گیلان افزود: وجه نقدی که بابت خرید و تراکنش‌های مالی باید انجام شود از طریق گزینه کیف الکترونیکی پول در این سامانه امکان پذیر است و مدیران و مباشران کشتار،عوامل پخش و مرغ فروشان استان باید نسبت به اتصال سامانه و شارژ کیف پول الکترونیکی با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و اتحادیه اقدام کنند.
محمدی یادآور شد: شهروندان استان گیلان می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با تخلفات موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

.

منبع: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.