کد خبر : 5519
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

رئيس جدید مركز آموزش محيط زيست و تربيت محيطبان منصوب شد

رئيس جدید مركز آموزش محيط زيست و تربيت محيطبان منصوب شد
رئيس مركز آموزش محيط زيست و تربيت محيطبان" منصوب شد.

به گزارش پویشگران گیل:
در حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست سید ابوالقاسم موسوی بعنوان رئيس مركز آموزش محيط زيست و تربيت محيطبان سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست در حکم دکتر علی سلاجقه خطاب به رئيس مركز آموزش محيط زيست و تربيت محيطبان اینچنین آمده است:
باسلام و دعاي خير؛
با توجه به مراتب شايستگي، تجارب ارزنده مديريتي و سوابق اجرايي و بنا به پيشنهاد معاون محترم آموزش و مشاركت‌هاي مردمي به موجب اين حكم جنابعالي به سمت “رئيس مركز آموزش محيط زيست و تربيت محيطبان” منصوب مي‌شويد.
تهيه برنامه درسي ملي محيط زيست با رويكرد تلفيق مسايل محيط زيستي و توسعه در نظام آموزش رسمي كشور براي تمامي مقاطع تحصيلي با همكاري وزارت آموزش و پرورش، تشكيل هسته‌هاي مشورتي با دانشگاهها، مراكز علمي و انجمن‌ها براي هم افزايي، پردازش و نفوذپذيري مسايل محيط زيستي در سطوح و اقشار مختلف جامعه؛ استقرار و راهبري سامانه مديريت جامع آموزش كاركنان سازمان؛ ايجاد و راهبري سيستم مديريت دانش محيط زيست در كشور؛ بسترسازي براي دسترسي، بهره‌برداري و تحليل از اطلاعات و دانش محيط زيستي براي آحاد مردم جامعه؛ تهيه و تدوين محتواي راهبردي به منظور آموزش و توانمند سازي محيط بانان و كارشناسان مربوطه براساس ضوابط و دستورالعمل‌ها؛ از جمله وظائفي است كه انتظار مي‌رود در انجام آنها اهتمام ورزيد.
اميد است با اتكال به خداوند متعال و اهتمام به “عدالت محوري” “روحيه انقلابي” “مردم داري” “پاكدستي و فساد ستيزي” “قانون مداري” “مفاد عهدنامه مديران دولت مردمي” و تعامل با ساير همكاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بكوشيد.
توفيقات آن جناب در انجام وظايف محوله، خدمت رساني به مردم، تحقق آرمان‌هاي نظام اسلامي و به ويژه بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
گفتنی است سید ابوالقاسم موسوی پیش از این مدیرکلی دفتر مشارکت های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست را بر عهده داشت.
این گزارش می افزاید حکم انتصاب وی توسط نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.