کد خبر : 10749
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

دیدار جانشین فرمانده انتظامی گیلان با مدیرکل صدا و سیمای گیلان

دیدار جانشین فرمانده انتظامی گیلان با مدیرکل صدا و سیمای گیلان
صدا و سیما در نمایش توانمندی‌های پلیس و انعکاس اخبار انتظامی از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد

به گزارش پویشگران گیل:
جانشین فرمانده انتظامی استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرهنگ “حسین حسن‌پور” در دیدار با “محمدباقر باقرزاده” ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل مطلوب صدا و سیما با مجموعه انتظامی استان، اظهار داشت: صدا و سیما در مقابله با تهدیدات نرم دشمنان گام‌های مثبت و ارزنده‌ای برداشته است.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و نارضایتی در بین مردم هستند خاطرنشان کرد: صدا و سیما سنگری در مقابل هجمه‌های دشمنان انقلاب است.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه با اشاره به نقش پیشگیری در کاهش وقوع جرم در جامعه گفت: همکاری و همیاری سایر دستگاه‌ها و نهادها در پیشگیری از جرایم مهم و تاثیرگذار است.
این مقام انتظامی آموزش و فرهنگ‌سازی را یکی از ارکان گسترش فرهنگ پیشگیری در جامعه دانست و افزود: صدا و سیما در زمينه آموزش جايگاه ويژه‌ و نقش مؤثري دارد.
گفتنی است در این دیدار “محمدباقر باقرزاده” امنیت و آرامش موجود در کشور را نتیجه زحمات و اقدامات جهادی کارکنان خدوم پلیس قلمداد کرد و اذعان داشت: پلیس حافظ منافع، امنیت و آرامش مردم است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه صدا و سیما در نمایش توانمندی‌های پلیس و انعکاس اخبار انتظامی از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد، یکی از وظایف اصلی رسانه را آموزش، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی اعلام کرد.
لازم به ذکر است در پایان این دیدار، هر یک از مسئولان انتظامی و معاونان صدا و سیمای مرکز گیلان نکته نظرات خود در رابطه با تهیه و تولید برنامه در شهر، نحوه تعاملات در تولید برنامه‌های مشارکتی، توليد گزارش‌هاي ویژه خبري، انتشار اخبار، پیام‌ها، هشدارها و توصيه‌هاي انتظامي و ترافيکي در برنامه‌هاي مختلف صدا و سیما ارائه کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.