کد خبر : 22969
تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۳۹

انجام حدود هزارکیلومتر عملیات برف‌روبی در گیلان

انجام حدود هزارکیلومتر عملیات برف‌روبی در گیلان
نیک فهم: در محور پونل-خلخال به طول ۴۵ کیلومتر و حجم تقریبی ۲۸۸هزار متر مکعب برف‌روبی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

غلامعلی نیک فهم در گفتگویی با اشاره به جزئیات آخرین وضعیت محورهای گیلان گفت: عملیات برف‌روبی در محور اسالم-خلخال به طول ۳۵ کیلومتر و با حجم تقریبی ۳۰۶/۲۵۰ مترمکعب انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه بیش از ۱۳۳ کیلومتر عملیات برف روبی در مسیرهای کوهستانی شهرستان تالش انجام شده است، گفت: در این محور بیش از ۴۶۵/۵۰۰ مترمکعب برف‌روبی صورت گرفته است.
نیک فهم ادامه داد: در محور پونل-خلخال به طول ۴۵ کیلومتر و حجم تقریبی ۲۸۸/۰۰۰ متر مکعب برف روبی شده است.
وی با بیان اینکه برف روبی در مسیرهای کوهستانی شهرستان رضوانشهر به طول ۱۰۲ کیلومتر انجام شده است،افزود: حجم تقریبی برف روبی در این شهرستان ۴۱۰/۰۰۰ مترمکعب گزارش شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به جزئیات بیشتر عملیات برف روبی در نقاط مختلف استان بیان کرد: برف روبی در محور آستارا-آقچای به طول ۱۵ کیلومتر و در مسیرهای کوهستانی شهرستان آستارا به طول ۳۰ کیلومتر و همچنین در محور سیاهکل-دیلمان به طول ۳۰ کیلومتر انجام شده است.
نیک فهم با بیان اینکه در مسیرهای کوهستانی شهرستان سیاهکل به طول ۸۰ کیلومتر و حجم تقریبی ۲۸۰/۰۰۰ مترمکعب برف روبی شده است، گفت: برف روبی در محور ماسال-گیلوان به طول ۲۰ کیلومتر و مسیرهای کوهستانی شهرستان ماسال برف روبی به طول ۸ کیلومتر صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در مسیرهای کوهستانی شهرستان رودسر به طول ۴۴ کیلومتر و مسیرهای کوهستانی شهرستان املش به طول ۱۵۰ کیلومتر برف روبی شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه برف روبی در محور فومن-ماسوله به طول ۲۴ کیلومتر انجام شده است، گفت: عملیات برف روبی در مسیرهای کوهستانی شهرستان رودبار به طول ۲۰۰ کیلومتر و با حجم تقریبی ۶۵۰/۰۰۰ مترمکعب انجام شده است.
نیک فهم ادامه داد: برف‌روبی در محورهای اصلی، فرعی و کوهستانی شهرستان شفت به طول ۲۹ کیلومتر و با حجم تقریبی ۲۱/۵۰۰ مترمکعب انجام شده است.
وی اضافه کرد: برف‌روبی در محورهای اصلی و فرعی شهرستان رشت به طول ۳۵ کیلومتر و با حجم تقریبی ۲۶/۰۰۰ مترمکعب صورت گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از انجام حدود هزار کیلومتر عملیات برف روبی در این استان خبر داد و اضافه کرد: مجموع حجم تقریبی برف روبی در محورهای گیلان ۳/۱۶۶/۰۰۰ مترمکعب گزارش شده است.

 

 

 

 

خبرگزاری مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.