کد خبر : 8353
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

بیش از سه‌هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در آستانه اشرفیه کشف شد

بیش از سه‌هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در آستانه اشرفیه کشف شد
طی چند روز اخیر تعداد ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار نیز در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شده‌اند.

به گزارش پویشگران گیل:
فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط سه هزار و ۱۱۸ عدد از انواع مواد محترقه غیر مجاز در یکی از مناطق این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سید مهدی یحیی پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم ۲۹ ساله توسط مامورین نیروی انتظامی منطقه دستگیر شده، افزود: این متهم نسبت به فروش مواد محترقه غیرمجاز اقدام می کرد.
وی با اشاره به در پیش بودن آخرین چهارشنبه سال اظهار داشت: حفظ امنیت و آرامش مردم از الویت های نیروی انتظامی است و با هرگونه اقدامی که برای مردم ایجاد مزاحمت و خطر کند برخورد قاطع قانونی می شود.
فرماندهی نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه در ادامه با اشاره به کشف ۷ تن چوب قاچاق در این شهرستان نیز گفت: این میزان چوب قاچاق در منطقه روستای پرکاپشت یاورزاده و به صورت دپو توسط عوامل پاسگاه انتظامی دهسر کشف و ضبط شده است.
سرهگ یحیی‌پور با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و به مقام قضائی معرفی شده یادآور شد: همچنین طی چند روز اخیر تعداد ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار نیز در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شده‌اند.
به گفته وی،این افراد در پی درگیری با یکدیگر اقدام به عربده‌کشی با سلاح‌های سرد کرده بودند که موجب مصدوم شدن ۲ نفر از آنان شده بود که با سرعت عمل پلیس شهرستان دستگیر شدند.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.