کد خبر : 17054
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: افتتاح ۱۳ خانه ورزش روستایی و ۴ طرح عمرانی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: افتتاح ۱۳ خانه ورزش روستایی و ۴ طرح عمرانی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در گیلان
آرمان:در حوزه ورزش قهرمانی جوانان این دیار هشت مدال رنگارنگ از بازی‌های آسیایی به ارمغان آوردند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رئیس جمهوری و با همراهی مسئولان استانی برای بازسازی و استانداردسازی ۷ مکان ورزشی در گیلان هزینه شده است.
جهانبخش آرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سخنانی پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه با محکوم کردن اقدام جنایت آمیز و وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل ادامه داد: ۵۴ مکان ورزشی از جنوبی‌ترین تا غربی‌ترین نقاط استان در دولت سیزدهم تعمیر، تجهیز و بازسازی شده که هفت مجموعه مهم استان از محل مصوبات سفر انجام شده است.
وی از برنامه ریزی و اجرای ۴۹۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: ۳۱۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی ورزشی در سراسر استان به بهره‌برداری خواهد رسید که دیواره صخره‌نوردی یادگار امام، ۲ چمن استاندارد در مجموعه سردار جنگل رشت، زمین چمن رحیم آباد رودسر و برخی دیگر از مهمترین آنهاست.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآوری کرد: در حوزه روستایی نیز بیش از ۸۰ خانه ورزش روستایی تجهیز شد و در حوزه ارزان سازی ورزش نیز ۳۲ مکان ورزشی به طور رایگان در اختیار دهیاران قرار گرفت تا جوانان، نوجوانان و مردم روستا از خدمات دولت بهره مند شوند.
وی خاطر نشان کرد: در حوزه ورزش قهرمانی هم جوانان این دیار هشت مدال رنگارنگ از بازی‌های آسیایی برای مردم این مرز و بوم به ارمغان آوردند و در کمتر از یک سال ۲۰۰ نفر از جوانان نوجوانان در عرصه ملی و بین‌المللی برای استان و کشور افتخارآفرینی کردند.
استان گیلان ۷۴۳ هیات ورزشی و حدود ۱۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف دارد.

 

منبع: روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.