کد خبر : 14663
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۱۱

معصومه نیک‌کار

افزایش هفت دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی رشت

افزایش هفت دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی رشت
در شهر رشت ۶ هزار تاکسی فعالیت دارند و پس از بررسی وضعیت خودروها در کمیته انظباطی تاکسی رانی این وام به صورت ضرورت در اختیار تعدادی از رانندگان تاکسی فعال متقاضی و واجد شرایط قرار می‌گیرد.

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه در شهریور ۱۴۰۱ برابر اعلام وزارت کشور مبنی بر تخصیص تعدادی اتوبوس به شهر رشت، اقدامات مورد نیاز انجام شد اظهار کرد: با مصوبه شورا مبلغ ۳۸ میلیارد و هفتصد میلیون تومان بابت خرید سی دستگاه اتوبوس به حساب مربوطه واریز شد که پس از گذشت حدود سه ماه در آذر ماه سال گذشته ۹ دستگاه اتوبوس تحویل سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری رشت شد.
وی با بیان اینکه هفت دستگاه اتوبوس نیز اخیرا به ناوگان عمومی رشت اضافه شد افزود: از مجموع سی دستگاه اتوبوس چهارده دستگاه باقی مانده است که در تلاشیم تا با پیگیری های لازم، این تعداد نیز در اسرع وقت به ناوگان اتوبوسرانی اضافه و در خدمات رسانی به شهروندان در این حوزه تسریع شود.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر نگاه حمایتی مدیریت شهری رشت نسبت به رانندگان تاکسی تصریح کرد: در این راستا شهرداری رشت، لایحه ای مبنی بر اینکه یک میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری رشت به صورت سپرده در یکی از بانک‌های شهر سپرده گذاری و از آن محل به رانندگان تاکسی با هدف تعویض کپسول‌های CNG گاز فرسوده تسهیلات پرداخت شود،به شورا ارسال کرد که مورد موافقت قرار گرفت.
کارگرنیا با اشاره به اینکه این تسهیلات با سود کم پرداخت می‌شود، بیان کرد: در شهر رشت ۶ هزار تاکسی فعالیت دارند و پس از بررسی وضعیت خودروها در کمیته انظباطی تاکسی رانی این وام به صورت ضرورت در اختیار تعدادی از رانندگان تاکسی فعال متقاضی و واجد شرایط قرار می‌گیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.