کد خبر : 4423
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

بیش از ۲۴ هزار داوطلب گیلانی در کنکور سراسری باهم رقابت می کنند

بیش از ۲۴ هزار داوطلب گیلانی در کنکور سراسری باهم رقابت می کنند
نتایج کنکور سراسری با احتساب ۶۰ درصد نمره آزمون کنکور و ۴۰ درصد سوابق تحصیلی متقاضی محاسبه و اعلام خواهد شد.

به گزارش پویشگران گیل:مسئول تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری کنکورهای سراسری گفت: بیش از ۲۴ هزار داوطلب گیلانی در کنکور سراسری باهم رقابت می کنند
ارسلان دمیرچی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله نخست کنکور سراسری ۱۴۰۱ امروز با شرکت ۱۰ هزار و ۸۰۰ داوطلب امروز در گروه تجربی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی با بیان اینکه عصر امروز داوطلبان گروه زبان‌های خارجی نیز با یکدیگر رقابت می‌کنند، افزود: فردا جمعه ۳۰ دی نیز داوطلبان رشته‌های علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و فنی در ۱۵ شهرستان گیلان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش با اشاره به شرکت ۲۴ هزار و ۴۰۰ داوطلب زن و مرد گیلانی در کنکور امسال، افزود: ۱۴ هزار و ۸۸۴ نفر معادل ۶۱ درصد از داوطلبان کنکور امسال در گیلان زن و بقیه را مردان تشکیل می‌دهند.
دمیرچی با بیان اینکه داوطلبان در مرحله نخست فقط به سوال‌های تخصصی گروه آزمایشی ثبت نامی خود پاسخ می‌دهند، ادامه داد: مرحله دوم کنکور هم روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۲ در گیلان همانند دیگر استان‌های برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: نتایج کنکور سراسری با احتساب ۶۰ درصد نمره آزمون کنکور و ۴۰ درصد سوابق تحصیلی متقاضی محاسبه و اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.