کد خبر : 15022
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

کمک‌های مشارکت جویانه مردم خیّر و نیکوکار با اجرای طرح همه حاضر

کمک‌های مشارکت جویانه مردم خیّر و نیکوکار با اجرای طرح همه حاضر
مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: هدف از طرح پویش همگی حاضر جلب مشارکت های مردمی به منظور تهیه لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز برای تحصیل دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی است.

به گزارش پویشگران گیل:
سیدمهدی خدمت بین دانا در اجرای “پویش همگی حاضر” به مناسبت آغاز سال تحصیلی خبر داد، گفت: برای شروع سال تحصیلی و حمایت از قریب به 6هزارنفر از دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی که از اقشار کم برخوردار جامعه،اقدام به برگزاری پویش  ” همگی حاضر ”  کرده است.
مدیرکل بهزیستی استان گیلان افزود: همواره برگزاری پویش‌ها در مقاطع مختلف و در مناسبت‌های گوناگون باعث شده کمک‌های مشارکت جویانه مردم خیّر و نیکوکار به صورت هدفمند جمع‌آوری و در میان مددجویان بهزیستی توزیع شود.

وی با اشاره به پویش‌هایی همانند پویش سین سخاوت برای عید نوروز ،پویش ولایت در هنگام عید غدیر تا عید قربان، پویش ماه رمضان برای حمایت معیشتی از خانواده ها در ماه رمضان و دیگر پویش‌ها اذعان داشت: با اتکا به مردم نیکوکار که همواره در مواقع حساس در کنار بهزیستی برای خدمت به هموطنان نیازمند بوده‌اند، توانستیم امکانات خوبی را برای اقشار تحت پوشش فراهم سازیم و در این راستا نیز ادارات و نهادها و ارگان‌های متعددی برای اقشار تحت پوشش بسته‌های آموزشی فراهم نمودند از جمله ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) نیروی مقاومت بسیج که از همه انها تشکر می‌شود اما باید اذعان نمود با توجه به تورم موجود در اقتصاد و ضعف مالی خانواده‌ها این مساعدت‌ها تنها در یک  مقطع زمانی می‌تواند بخشی از نیازهای خانواده‌های کم برخوردار را تامین نماید اما لازم است در طول سال آموزشی کمک‌های نیکوکارانه تداوم یابد.
خدمت بین دانا در ادامه افزود: تلقی همگان از سال آموزشی تامین لوازم التحریر همانند دفتر و مداد است اما توجه نیکوکاران عزیز را به این نکته معطوف می‌داریم که تامین کفش، مانتو و روپوش ،پوشاک فصل دانش آموزی همانند لوازم التحریر برای دانش آموزان اهمیت دارد.
مدیرکل بهزیستی گیلان با اعلام اینکه تمامی موسسات خیریه تحت نظارت و ادارات و مراکز دولتی آماده دریافت کمک های مردمی می باشند شماره حساب ۴۱۵۲۰۳۴۵۴۱۵۲۹۹۴۴ مشارکت‌های مردمی بهزیستی گیلان نزد بانک مرکزی  و کد دستوری از طریق موبایل #۵۰۰*۶۶۵۵* با عنوان (همگی حاضر ) که تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد را برای دریافت کمک های نقدی اعلام نمود.
وی در پایان تصریح کرد: کمک‌های مردمی در ابتدای سال تحصیلی قطعاً باعث شور و نشاط در میان فرزندان خانواده‌های نیازمند می‌شود اما همواره در طول سال تحصیلی نیز با اعتبارات دولتی و کمک‌های نیکوکارانه در کنار این کودکان و فرزندان خواهیم بود و با تمام  توان تلاش خواهیم کرد تا دانش آموزان تحت پوشش از آموزش جا نمانده و مراتب تحصیلی خود را طی نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.