کد خبر : 16193
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

معاون سلامت اجتماعی بهزیستی کشور: تعامل بین دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی ضروری است

معاون سلامت اجتماعی بهزیستی کشور: تعامل بین دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی ضروری است
مهری سادات موسوی:انتظار نمی‌رود سازمان بهزیستی تک صدا بتواند وارد عمل شود و به تنهایی این حوزه را ساماندهی کند.

به گزارش پویشگران گیل :  
مهری سادات موسوی در حاشیه آیین رونمایی از بی‌سیم اورژانس اجتماعی بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی ۱۶۱ نوع خدمت متنوع را به جامعه هدف بهزیستی در سطح کشور ارایه می‌دهد.
وی افزود: معاونت سلامت اجتماعی در حوزه‌های مربوط به زنان، خانواده و مشاوره‌های روانشناختی و آسیب‌های اجتماعی شامل تماس‌های اورژانس اجتماعی با موضوع کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری، خودکشی و همچنین پیشگیری، درمان و بازتوانی بهبود یافتگان در حوزه اعتیاد نیز به فعالیت می‌پردازد.
موسوی ادامه داد: در برنامه‌های کلان سازمان فعالیت‌های متنوعی در سازمان در حوزه سلامت اجتماعی درحال انجام است ولی بحث آسیب‌های اجتماعی جزو مهمترین دغدغه مردم و مسئولان درکشور است.
معاون سلامت اجتماعی بهزیستی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از فعالیت‌های بهزیستی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است، افزود: اگرچه کار کردن دراین حوزه فرسایشی است ولی امیدواریم که بتوانیم در سطح ستادی فضایی را مهیا کنیم که با تغییر رویکرد و اصلاح دستورالعمل‌ها در این حوزه، فعالیت‌ها تسهیل یابد و ارایه خدمات به گروه‌های هدف و مخاطبین اثربخشی اقدامات سازمان را بیشتر کنیم.
وی افزود: راه اندازی و تجهیز بی‌سیم در سطح کشور در مراکز اورژانس نیز در راستای تسهیل خدمات بهزیستی صورت گرفته که علاوه بر ارسال درست و سریع اطلاعات منجر به سهولت کار پرسنل مراکز می‌شود.
آیین رونمایی از بی‌سیم اورژانس اجتماعی بهزیستی در خوزستان انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.