کد خبر : 15235
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

مهرداد رجبی: شاهد رشد ۴۶ درصدی در مجتمع بندری انزلی هستیم

مهرداد رجبی: شاهد رشد ۴۶ درصدی در مجتمع بندری انزلی هستیم
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با حضور مسئولین استان و شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش پویشگران گیل:
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ایمان و شهادت طلبی از جمله صفات رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بود و همین ویژگی ها موجب پیروزی جبهه حق علیه باطل شد.
وی با اشاره به اهمیت و ویژگی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هر دو کلمه پیام بزرگی را با خود به همراه دارند و باید به آن توجه کرد.
رجبی افزود: کلمه “دفاع” به آن معناست که جمهوری اسلامی ایران آغازگر جنگ نبوده و جنگ به کشور عزیزمان تحمیل شده است.
وی با اشاره به بخش دوم و کلمه “مقدس” تصریح کرد: تمامی مستکبرین جهان دست به دست هم دادند و مقابل ما و اسلام ایستادند تا انقلاب اسلامی را سرنگون کنند و این جنگ در واقع جنگ کفر در مقابل اسلام بود و دفاع از آن را باید دفاع مقدس دانست.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه رکورد تخلیه و بارگیری در مجتمع بندری انزلی پس از ۵ سال شکسته شد، اذعان داشت: با بیش از یک میلیون تن تخلیه و بارگیری کالا، شاهد رشد ۴۶ درصدی در مجتمع بندری انزلی هستیم.
رجبی با اشاره به اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در راستای تعامل شهر و بندر، عنوان کرد: تعریض خیابان بایندر، لایروبی حاشیه بلوار تاریخی و تعمیر اسکله گرد شهرستان بندرانزلی، لایروبی تالاب بین المللی انزلی از جمله اقدامات تعامل شهر و بندر بوده است.
وی با اشاره به انتخاب اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به عنوان دستگاه اجرایی برتر در جشنواره استانی شهید رجایی، یادآور شد: این اداره کل با کسب بالاترین امتیاز در شاخصه های ملی و استانی در گروه “زیربنایی و توسعه زیرساخت ها” به عنوان دستگاه اجرایی برتر معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.