کد خبر : 19341
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور: مربی و قصه‌گو هستم/انسان‌توان‌مند مورد اقبال است

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور: مربی و قصه‌گو هستم/انسان‌توان‌مند مورد اقبال است
: مربی فرهنگی و قصه‌گو هستم؛ کار فرهنگی را دوست دارم و در عرصه فرهنگ زندگی کرده‌ام.

به گزارش پویشگران گیل:

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون کشور طی سفر یک روزه به استان گیلان، از مراکز فرهنگی هنری شماره ۳ و مجتمع کانون رشت، تالش و ساختمان درحال احداث کانون خمام بازدید و با مربیان و اعضای این مجموعه‌های فرهنگی گفت‌وگویی صمیمانه داشت.
امین‌کمالوندی طی این بازدیدها، اهمیت کار فرهنگی و جایگاه رفیع مربیان کانون پرورش فکری را مورد تاکید قرارداد و با اشاره به پیشینه فعالیت‌های فرهنگی خود گفت: مربی و قصه‌گو هستم و درعرصه فرهنگ زندگی‌ کرده‌ام.
وی گام‌برداشتن در این عرصه را دارای اهمیت دانست و با بیان این‌که وجه تربیتی و شیرینی کار مربی، بیان‌گر ارزش‌مندی فعالیت‌های تلاش‌گران این حوزه است، افزود: برهمین اساس نیز حمایت و پشتیبانی ازاین سرمایه‌های انسانی را رسالت خود می‌دانم.
وی درعین‌حال از گام‌های برداشته‌ شده در جهت ایجاد امنیت شغلی و ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی همکاران نیز صحبت‌ و با تبیین این موضوع که کار خوب و توان‌مندی درکار، به امنیت شغلی فرد کمک‌ می‌کند، افزود: انسان‌توان‌مند مورد اقبال است و با ایجاد نیاز برای مجموعه، زمینه پایدارسازی حضور و افزایش گستره فعالیت‌ها را فراهم‌ می‌کند.
این مسئول هم‌چنین، ضمن بازدید از طرح‌های عمرانی و اشراف هرچه‌بیش‌تر نسبت به خواسته‌های مربیان مراکز برای پیش‌برد برنامه‌های فرهنگی، از ظرفیت این مراکز نیز آگاه و ضمن قدردانی از فعالیت‌های اثربخش مربیان گفت: لازم است برای کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها و استفاده حداکثری از فرصت‌ها، هم‌گرایی و هم‌افزایی با مجموعه‌های فعال در حوزه کودک ون وجوان مدنظر قرار گیرد.

منبع: روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.