کد خبر : 16689
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۷

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان:کارکنان مهمترین سرمایه‌های این سازمان هستند

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان:کارکنان مهمترین سرمایه‌های این سازمان هستند
دکتر ابراهیمی:در تلاش‌ایم تا بستر رشد و پیشرفت خانواده‌های همکار در زمینه‌های گوناگون را فراهم سازد.

 

به گزارش پویشگران گیل:
طی آیینی از همکاران بازنشسته، پزشکان و کارمندان نمونه ،منتخبین جشنوراه خانواده موفق،خادمین موکب‌های اربعین و ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان تجلیل بعمل آمد.
دکتر ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه کارکنان مهمترین سرمایه‌های این سازمان هستند،گفت: پزشکان و کارمندانی که در راستای خدمت رسانی مطلوب به بیمه شدگان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند مستحق تکریم و تجلیل هستند.
دکتر ابراهیمی ادامه داد: همکاران بازنشسته نورچشمی سازمان هستند که در کمال صداقت و درستگاری بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف سازمان که خدمت رسانی به مردم بود، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص جشنواره خانواده موفق،با بیان اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به داشتن همکاران و خانواده‌های موفق و نخبه در عرصه های علمی، ورزشی، هنری بر خود می‌بالد، گفت: در دین مبین اسلام هم از خانواده به عنوان مهمترین کانون تربیت و شکل‌گیری بسیاری از ویژگی‌های فردی و فضائل اخلاقی هر شخص یاد می‌شود. این مدیریت در تلاش است تا بستر رشد و پیشرفت خانواده های همکار در زمینه‌های گوناگون را فراهم سازد.
وی با اشاره از ایثارگری‌ها و حماسه سازی‌های ایثارگران گفت:ایثارگران طلایه داران این مرز و بوم هستند.امروزه عزت،امنیت و استقلال کشور را مدیون ایثار، رشادتها و حماسه سازیهای ایثارگران و شهدای گرانقدر هستیم.
این جشنواره که با حضور همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت و سایر میهمانان و مدعوین در سالن همایش رفاه گستر دهکده ساحلی انزلی برگزار گردید طی برنامه‌هایی جداگانه از بازنشستگان، پزشکان و کارمندان نمونه،منتخبین جشنواره خانواده موفق ،خادمین موکب های اربعین و ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اهدا لوح و جوایز تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.