کد خبر : 15106
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

معصومه نیک‌کار

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر رشت: رشت را به کارگاه سازندگی تبدیل کنید

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر رشت: رشت را به کارگاه سازندگی تبدیل کنید
مسعود عباس نژاد: در سال جاری شهر رشت باید به کارگاه سازندگی تبدیل شود و شهرداران مناطق باید پیگیر امورات عمرانی و آسفالت باشند.

به گزارش پویشگران گیل :
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: در سال جاری رشت باید به کارگاه سازندگی تبدیل شود و شهرداران مناطق باید پیگیر امورات عمرانی و آسفالت باشند.
مسعود عباس نژاد در چهل و هفتمین جلسه کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر رشت، اظهار کرد: سرعت بخشی پروژه‌های عمرانی در رشت مورد تاکید فراوان است.
وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود، افزود: در کمترین زمان بودجه عمرانی شهرداری از سوی شورا مصوب و ابلاغ شده است در این راستا معاونت عمرانی و شهرداران مناطق باید تا پایان فروردین ماه سال جاری در خصوص پیمانکاران و آغاز به کار اقدامات عمرانی تعیین تکلیف کنند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد: با توجه به مناسب بودن هوا در نیمه اول سال پیمانکاران اقدامات عمرانی از جمله آسفالت کوچه‌ها را در این بازه زمانی انجام دهند.
عباس نژاد با بیان اینکه در نیمه اول سال آسفالت کوچه‌ها انجام شود و ۶ ماهه دوم سال به خدمات شهری رسیدگی شود، اضافه کرد: در سال جاری شهر رشت باید به کارگاه سازندگی تبدیل شود و شهرداران مناطق باید پیگیر امورات عمرانی و آسفالت باشند.
وی ادامه داد: امانی اورژانس در شهرداری است آسفالت کوچه‌ها و نواحی نباید توسط امانی صورت گیرد پیمانکاران مناطق باید مشخص و عملیات اجرایی آسفالت را انجام دهند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه سال جاری در راستای پیشرفت و توسعه شهر، با نگاه جهادی، برنامه ریزی و زمان بندی به مردم و رشتوندان خدمات ارائه شود، گفت: در ۶ ماهه اول سال هر یک از مناطق شهرداری باید یک سرویس بهداشتی تحویل دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.