کد خبر : 22705
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

نماینده عالی دولت در خمام:

تمام تلاش‌ها براین است تا انتخابات با رعایت کامل قوانین و در امنیت برگزار شود

تمام تلاش‌ها براین است تا انتخابات با رعایت کامل قوانین و در امنیت برگزار شود
اعضای هیات اجرایی نباید بجز مفاد صریح قانونی و اصل‌های انتخابات از شخص،قانون یا چیز دیگری پیروی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
ششمین جلسه هیات اجرایی انتخابات به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور رئیس دادگستری شهرستان، معاون فرماندار، نماینده شورای نگهبان در شهرستان و سایر اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در محل سالن اجتماعات فرمانداری خمام برگزار شد.
مهندس آدمیت سرپرست فرمانداری خمام با اشاره به اینکه وظیفه شرعی و قانونی همه اعضای برگزار کننده انتخابات بویژه هیات اجرایی برگزاری یک انتخابات سالم است،گفت: اعضای هیات اجرایی ضمن مطالعه دقیق قوانین انتخابات،نباید بجز مفاد صریح قانونی و اصل‌های انتخابات از شخص،قانون یا چیز دیگری پیروی کنند.
وی ادامه داد:تمام تلاش‌ها بر این است تا انتخابات با برنامه‌ریزی کامل و دقیق و بدون هیچ مشکلی و با رعایت کامل قوانین،با شکوه و در امنیت کامل برگزار شود.
در این جلسه مطالبی در خصوص فرآیند انتخابات الکترونیکی در شهرستان خمام و همچنین آموزش تصویری مراحل ثبت آرای الکترونیکی و اخذ صورتجلسه الکترونیکی صندوق انتخابات و بررسی و رفع مشکلات در این زمینه، روند و وضعیت ثبت‌نام اعضای ناظر شعب و آخرین آمار ثبت‌نام‌شدگان و آمار شعب اخذ رای و همچنین مراحل و فرآیندهای اجرایی بعدی انتخابات بیان و در خصوص شیوه‌نامه وظیفه هیات اجرایی بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.