کد خبر : 7401
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

جانشین فرمانده انتظامی گیلان: پلیس با برهم زنندگان آرامش مردم برخورد قاطع می‌کند

جانشین فرمانده انتظامی گیلان: پلیس با برهم زنندگان آرامش مردم برخورد قاطع می‌کند
شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده این اقدامات مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا همکاران بلافاصله در محل حضور یافته و اقدامات برخورد را انجام می‌دهند.

به گزارش پویشگران گیل:
جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و چهارشنبه سوری گفت: پلیس با افرادی که ناامنی ایجاد می‌کنند و یا آرامش مردم را برهم بزنند، به شدت برخورد می‌کند.
سرهنگ حسین حسن‌پور اظهار داشت: عزم پلیس و دستگاه قضایی امسال اراده جدی است و افرادی که بخواهند به گونه ای ایجاد ناامنی کنند و آرامش مردم را برهم بزنند،به شدت برخورد می‌کنیم.
وی اظهار داشت: تا کنون بیش از ۸۱۸ هزار انواع مواد محترقه در استان کشف و حدود ۹۰ نفر از کسانی که در خرید و فروش و حمل و نقل این مواد دست داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ حسن‌پور با بیان اینکه بیش از ۹۶ درصد نسبت به سال گذشته دستگیری در این بخش بیشتر بوده است از مردم خواست تا از فرزندان خود مراقبت‌های لازم را داشته باشند تا به هیچ عنوان دنبال این مواد انفجاری نروند.
جانشن فرماندهی انتظامی گیلان اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده این اقدامات مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا همکاران بلافاصله در محل حضور یافته و اقدامات برخورد را انجام می‌دهند.
سال گذشته ۲۴ نفر در حوادث آتش سوزی در گیلان مصدوم شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.