کد خبر : 7062
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۵۱

” بنفش” نمایشگاهی برای ارائه خلاقیت در گیلان

” بنفش” نمایشگاهی برای ارائه خلاقیت در گیلان
تصویرسازی هنری است که تصویرگر در آن اقدام به روایت‌گری مصور می‌کند و موضوع کار تصویرگر می تواند یکی از داستان‌های مذهبی، ادبی، تاریخی و علمی باشد.

به گزارش پویشگران گیل:
” بنفش” نمایشگاهی گروهی از تصویرسازان هنرهای تجسمی در رشت است تا ذهن خلاق دانش آموختگان هنر را در معرض نمایش مخاطبان شاخه‌های متعدد هنری قرار دهد.
جواد حکمت نیا مدرس هنر دانشگاه گیلان و بر پا کننده نمایشگاه یادشده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تصویرسازی یا تصویرگری یکی از زیرشاخه‌های هنرهای تجسمی و در واقع نقاشی روایی است .
وی که هدف از برگزاری این نمایشگاه گروهی را ارائه سبک جدیدی از تصویرسازی و خلاقیت به جمعیت هنری و همچنین نگاه متفاوت به تصویرسازی عنوان می‌کند، گفت: تصویرسازی هنری است که تصویرگر در آن اقدام به روایت‌گری مصور می‌کند و موضوع کار تصویرگر می تواند یکی از داستان‌های مذهبی، ادبی، تاریخی و علمی باشد.
تصویرسازان علاوه بر مصور ساختن کتاب‌ها و جملات، پوسترهای تبلیغاتی،در زمینه تصویرسازی برای فیلم‌های نقاشی متحرک و همچنین تابلوهای محیطی رایانه ای تبلیغاتی فعالیت می‌کنند و در یک تعریف کلی می‌توان گفت کار تصویرگری تجسم تصویری یک موضوع برای نمایش بهتر فضای مطلب و در نهایت درک بهتر آن می‌باشد که عناصر بصری را در غالبی زیبا ترکیب نموده و عرضه نماید.
در نمایشگاه گروهی بنفش آثار هنرمندان مبینا جلالی،یاسمن طاهری،مهشید خسروی،زینب ذوالفقاری،حنانه محمد پور فرد،آنیتا رستم پور،آیدا منصف مجرد،ماهک حسین زاده مقدم و ریحانه محمد پور فرد به نمایش گذاشته شده و این نمایشگاه تا بیست و دوم اردیبهشت ماه میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی در گالری کلهر رشت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.