کد خبر : 10808
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

رونمایی از کتاب “خود مراقبتی در برابر آسیب‌های اجتماعی”

رونمایی از کتاب “خود مراقبتی در برابر آسیب‌های اجتماعی”
مؤسسه فرهنگ گیل کوچصفهان از حامیان فرهنگی نوجوانان فرهنگ دوست است.

به گزارش پویشگران گیل:
کتاب خود مراقبتی در برابر آسیب‌های اجتماعی عصر امروز با حضور تنی از اساتید و جامعه فرهنگی گیلان در سالن حوزه هنری رونمایی شد. دکتر سید هاشم موسوی از اساتید دانشگاه در خصوص اهمیت به استعدادهای کودکان و نوجوانان در زمینه پژوهش و نشر مطالبی ایراد و با بیان اینکه نوشتن و کتابخوانی حلقه مفقوده جامعه امروز است، گفت: صداقت محوری از ملزومات نوشتن و تألیف است.
موسوی با بیان اینکه کتاب باید اتاق شیشه‌ای افراد باشد، اضافه کرد: صداقت، سادگی و روان نویسی در نوشتن کتاب بسیار اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به حکمرانی فضای مجازی و رسانه‌ای افزود: کتاب‌خوانی، نوشتن کتاب و قرارگیری در محیط ادبی، موجب ارتقای تعلیم و تربیت می‌شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان، اهدای کتاب را از زیباترین کارها برشمرد و بیان کرد: فرهنگ اهدای کتاب از سوی اصحاب رسانه در جامعه نهادینه شود.
سپس نویسنده نوجوان این کتاب اهداف خود از نشر کتاب را طی جملات بیان کرد.
آیسا کمالی لرد نویسنده این کتاب در سال 1386 در شهر رشت متولد شد. کمالی لرد شاعر، نویسنده و پژوهشگر اجتماعی از نوجوانان گیلانی است. که فعالیت فرهنگی و ادبی خود با سرایش شعر و نوشتن نثر ادبی از دوران کودکی زمانی که در کلاس سوم ابتدائی بود آغاز کرده است. کتاب اول کمالی لرد با عنوان « از فضا تا خدا » در سال 1400 و کتاب دوم با عنوان « خود مراقبتی در برابر آسیب‌های اجتماعی » در سال 1401 توسط انتشارات «حکم قانون » چاپ و منتشر شده است.
آیسا کمالی راد علاوه بر نوشتن به فعالیت هنری نیز علاقمند است و از فعالیت‌های هنری اش می‌توان به طراحی سیاه قلم و اوریگامی نام برد.
کمالی لرد در « جشنواره سفیران سلامت کشوری » دارای کسب مقام و لوح سپاس دریافت کرده است.
مؤسسه فرهنگ گیل کوچصفهان از حامیان فرهنگی این نوجوان می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.