کد خبر : 1613
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

 سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان:افزایش رضایتمندی در جامعه هدف،اصلی‌ترین وظیفه ماست

 سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان:افزایش رضایتمندی در جامعه هدف،اصلی‌ترین وظیفه ماست
تامین اجتماعی شعبه یک رشت بیش از 74هزار بیمه شده اصلی و افزون بر 30 هزار مستمری بگیر را تحت پوشش خود دارد که با احتساب افراد تبعی جمعیتی در حدود 203 هزار نفر را شامل می شود.

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان در اولین برنامه میدانی خود پس از انتصاب، از شعبه یک رشت به عنوان بزرگترین واحد تابعه تامین اجتماعی استان بازدید و ضمن بررسی روند خدمت‌رسانی، با همکاران دیدار نموده و به تبادل نظر در حوزه‌های تخصصی پرداخت.
به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی سرائی سرپرست جدید این مجموعه ، در اولین برنامه میدانی خود، از شعبه یک رشت که بزرگترین واحد تابعه تامین اجتماعی استان محسوب می شود و افزون بر 200 هزار نفر را تحت پوشش دارد، بازدید نمود.
سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی گیلان در این بازدید، ضمن تبادل‌نظر و دریافت نقطه نظر و دیدگاه‌های مسئولین واحدها و کارشناسان، به بررسی وضع موجود و شناسایی اصلی‌ترین دغدغه‌ها پرداخته و با اشاره به سهم بالای این شعبه در ایفای خدمات و آمار جامعه تحت پوشش، افزایش رضایتمندی مخاطبین را اصلی‌ترین هدف برای تحقق مطلوب چشم اندازهای سازمانی برشمرد.
آسیب شناسی گلوگاههای کاری از قبیل کمبود کادر و کاهش نیروهای انسانی در برخی واحدها، بررسی شرایط اقتصادی حاکم بر کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی و ناتوانی برخی از کارفرمایان در انجام تکالیف قانونی و در نتیجه کاهش وصولی‌ها به عنوان تنها منبع اجرای تعهدات سازمان و طرح پیشنهادها و دیدگاه‌های کارشناسان جهت بهبود فرایندهای کاری از جمله اقدامات در این بازدید بود.
شایان ذکر است تامین اجتماعی شعبه یک رشت بیش از 74هزار بیمه شده اصلی و افزون بر 30 هزار مستمری بگیر را تحت پوشش خود دارد که با احتساب افراد تبعی جمعیتی در حدود 203 هزار نفر را شامل می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.