کد خبر : 4631
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

پایبندی به اصول زیست محیطی از الویت‌های شرکت گاز است 

پایبندی به اصول زیست محیطی از الویت‌های شرکت گاز است 
پایبندی به اصول و ارزش‌های زیست‌محیطی همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت گاز است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در نشست مشترک با مدیرکل حفاظت محیط زیست گفت: پایبندی به اصول و ارزش‌های زیست‌محیطی همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت گاز بوده است.
به نقل از  روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان؛ دکتر عیسی جمال نیکویی، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، در دیدار با حمزه عشوری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های شرکت گاز استان به ویژه در بخش توسعه گازرسانی در نقاط مختلف استان، تصریح کرد: پایبندی به اصول و ارزش‌های زیست‌محیطی همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این شرکت بوده و در کلیه فرآیندهای خدمات‌رسانی خود عواملی مانند استفاده بهینه از انرژی، کنترل ضایعات و عدم استفاده از مواد آسیب‌رساننده به محیط زیست را مدنظر داشته و در خصوص تحقق‌پذیری این عوامل، کلیه جنبه‌های زیست‌محیطی مرتبط شناسایی شده و کنترل‌های لازم اعمال می‌شود.
«حمزه عشوری» مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان نیزدر این نشست مشترک با تأکید بر وظایف و مسئولیت‌های مهم شرکت گاز در تأمین پایدار انرژی و خلق ثروت در شرایط کنونی، به اهمیت بالای الزامات محیط زیستی در پروژه‌ های شرکت تاکید کرد.
در این دیدار مدیرعامل شرکت گاز بمناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان به پاس همراهی و همکاری با شرکت گاز استان گیلان قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.