کد خبر : 11200
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

ماندگاری سپیدرود به واسطه حمایت همیشگی طرفداران و پیشکسوتان است

ماندگاری سپیدرود به واسطه حمایت همیشگی طرفداران و پیشکسوتان است
پیشکسوتان تیم سپیدرود رشت شایسته تکریم و تحت حمایت مجموعه مدیریت شهری رشت قرار دارند.

در دیدار پیشکسوتان تیم فوتبال سپیدرود با رئیس شورای شهر رشت مطرح شد:
در دیدار جمعی از پیشکسوتان تیم فوتبال سپیدرود با رئیس شورای اسلامي شهر رشت به لزوم توجه و استفاده از ظرفیت معنوی حضور پیشکسوتان در ورزش تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این دیدار در ساختمان شورای رشت با اشاره به اینکه حضور و حمایت پیشکسوتان موجب انگیزه و شور و نشاط بیشتر در جمع ورزشکاران و تماشاگران می شود اظهار کرد: متاسفانه آن گونه که باید از این ظرفیت معنوی استفاده نمی شود و همین موضوع منجر به ایجاد فاصله ما بین نسل جوان با این سرمایه های ارزشمند شده است.
وی با تاکید به اینکه ماندگاری سپیدرود به واسطه حمایت همیشگی طرفداران و پیشکسوتان و غیرت بازیکنان و کادر فنی آن بوده است، افزود:این تیم همواره از حمایت‌های معنوی برخوردار بوده و مورد علاقه نسل گذشته و فعلی شهر رشت است.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با تاکید بر حمایت مجموعه مدیریت شهری رشت از تیم‌های فوتبال سپیدرود و داماش تصریح کرد: در بودجه شهرداری رشت، ردیف مشخصی به منظور حمایت از این دو تیم پُرطرفدار و مردمی اختصاص دارد و این دو تیم موجب نشاط و شور مضاعف در جامعه می شوند.
کارگرنیا با تاکید به اینکه باید از تجارب پیشکسوتان به منظور کسب موفقیت‌های بیشتر استفاده کرد: پیشکسوتان ورزش رشت کوله باری از تجربه هستند که حاضرند این تجربه‌های ارزشمند را صادقانه و بدون منت در اختیار نسل جوان ورزش این شهر قرار دهند و باید از این پتانسیل‌ها به خوبی استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان تیم سپیدرود رشت شایسته تکریم و تحت حمایت مجموعه مدیریت شهری رشت قرار دارند، بیان کرد: امیدواریم بار دیگر شهر رشت و استان گیلان در عرصه‌های مختلف ورزش به دوران طلایی خود بازگردد و با تلاش ورزشکاران عزیز رشت و افتخارآفرینی‌هایشان نشاط در جامعه حاکم و منجر به انگیزه مضاعف برای نوجوانان و جوانان این شهر به منظور شرکت در رویدادهای ورزشی شود.
پیشکسوتان سپیدرود رشت نیز در این دیدار با قدردانی از نگاه حمایتی ریاست و دیگر اعضای شورا ،خواستار تداوم حمایت‌های مجموعه مدیریت شهری از این تیم پُرطرفدار و مردمی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.