کد خبر : 14525
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

فهیمه باذوق

رئیس پلیس راه استان گیلان خبر داد؛ حجم سنگین ترافیک در محور ورودی‌ گیلان

رئیس پلیس راه استان گیلان خبر داد؛ حجم سنگین ترافیک در محور ورودی‌ گیلان
به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت به قزوین و آستارا به اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس پلیس راه استان گیلان از حجم سنگین ترافیک در محور ورودی گیلان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین آمار از صبح روز گذشته تاکنون ۹۵۰۰۰ خودرو وارد استان شده است.
سرهنگ جاور صفاری در خصوص آخرین وضعیت ورود خودروها به گیلان، اظهار کرد: با توجه به به تقارن تعطیلات ایام رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، شهادت حضرت امام رضا(ع) و تعطیلات آخر هفته، از صبح روز گذشته(۲۱ شهریورماه) شاهد افزایش حجم ورود خودرو به استان هستیم که منجربه ترافیک‌ سنگین در محور ورودی به گیلان شده است.
رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه بیشترین حجم ترافیک را در محدوده منجیل به رودبار شاهد هستیم، افزود: بر اساس آخرین آمار از صبح روز گذشته تاکنون ۹۵هزار خودرو وارد استان شده است.
وی با بیان اینکه ترافیک در سایر محورهای استان پر حجم، اما روان است، گفت:به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت به قزوین و آستارا به اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.
سرهنگ صفاری در خصوص محدودیت ترافیکی بیان کرد: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز، ۲۲ شهریورماه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه،جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریورماه در محور قدیم رشت به قزوین و بالعکس ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان گیلان افزود: در محور اردبیل به آستارا و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز،۲۲ شهریورماه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریورماه ممنوع است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی در عدم صدور بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل و نقل باربری در ایام تعیین شده کمک بسزایی در تسهیل عبور و مرور به ویژه در محور رشت به لوشان محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.