کد خبر : 6814
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

مدیرکل بیمه سلامت گیلان:عفاف و حجاب برای ما مسلمانان ریشه در هویت و فطرت انسانی دارد

مدیرکل بیمه سلامت گیلان:عفاف و حجاب برای ما مسلمانان ریشه در هویت و فطرت انسانی دارد
قیام مسجد گوهرشاد در زمان خود یکی از اتفاقات مهم است زیرا در دوره رضاشاه با توجه به برخوردهای شدید با هر گونه تحصن در شهر مشهد این قیام به وقوع پیوست و منشا برخی از تحولات شد.

به گزارش پویشگران گیل:
عاطف راد گفت: مسئله عفاف و حجاب برای ما مسلمانان ریشه در هویت و فطرت انسانی دارد و یکی از ارزش‌های دینی ما مسلمانان که نمود اجتماعی دارد مسئله عفاف و حجاب است.
به مناسبت هفته عفاف و حجاب مراسمی با حضور مدیرکل ، معاونین ، روسای ستادی و کارکنان در مجتمع فرهنگی اداره کل بیمه سلامت گیلان برگزار شد.
در این مراسم دکتر عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب گفت : این هفته فرصت مناسبی است که در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده و مقابله با تهاجم فرهنگی گام‌های اساسی با بهره گیری از رسانه‌های نوین در فضای مجازی و محیط های اجتماعی برداشت.
عاطف راد افزود:قیام مسجد گوهرشاد در زمان خود یکی از اتفاقات مهم است زیرا در دوره رضاشاه با توجه به برخوردهای شدید با هر گونه تحصن در شهر مشهد این قیام به وقوع پیوست و منشا برخی از تحولات شد.
عاطف راد یادآور شد:مسئله عفاف و حجاب برای ما مسلمانان ریشه در هویت و فطرت انسانی دارد و یکی از ارزش‌های دینی ما مسلمانان که نمود اجتماعی دارد مسئله عفاف و حجاب است.
وی خاطرنشان کرد:با توجه به نقش زنان در تربیت فرزندان ، اگر مادران نسبت به مسائل اخلاقی و عفاف و حجاب مقید باشند فرزندان با اخلاق تربیت می‌کنند که می‌توانند یک جامعه ای را بسازند.
در پایان مراسم به برندگان مسابقات فرهنگی و کارکنان با حجاب برتر هدایا و لوح تقدیر اهدا گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.