کد خبر : 23007
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۱۸

استاد دانشگاه تهران:

متقاعد‌کردن و مهارت به قلاب انداختن هنر روابط عمومی است

متقاعد‌کردن و مهارت به قلاب انداختن هنر روابط عمومی است
آجرلو:ارتباط با رسانه، استراتژی محتوا و رصد آن در حین کار عملیاتی روابط عمومی بسیار اهمیت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

استاد دانشگاه تهران در دوره آموزشی اصول و فنون روابط عمومی با اشاره بر اصول هشتگانه روابط گفت: برای متقاعد کردن مخاطب باید کار عملیاتی با رعایت اصول و قواعد آن انجام شود.
مصطفی آجرلو افزود: باید به نحوه قلاب‌گیر کردن مخاطب توجه کرد و مهارت قلاب‌گیری و به قلاب انداختن را به خوبی یاد گرفت.
وی با تاکید بر ارتباط با رسانه، استراتژی محتوا و رصد آن در حین کار عملیاتی روابط عمومی گفت: باید آنچنان ذهن مخاطب را درگیر خود کنید که او پیگیر و دنبال شما باشد.
این استاد دانشگاه، جینگل‌ها (آوا و موسیقی برند)، اینترست (جستجوی تصویری) لینک دین ویراستی در تولید محتوا از اهم زمینه‌های کاربردی روابط عمومی اعلام کرد.
وی در انتهای جلسه استفاده از زبان بدن و ارتباط چشمی و کلامی را توصیه و تاکید نمود.
گفتنی است که کارگاه فنون روابط عمومی به همت اداره ارشاد استان گیلان، خانه مطبوعات و دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه در تالار مرکزی رشت با حضور جمعی از خبرنگاران ملی به تاریخ پنج و شش بهمن تشکیل شد.
در پایان دوره به قبول شدگان دوره مدرک اعطا می‌شود.

    

خبرنگار: رقیه رمضانپور
عکس: مطهره احمدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.