کد خبر : 1174
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

منطقه آزاد انزلی پایلوت استفاده از سفر کارت شد 

منطقه آزاد انزلی پایلوت استفاده از سفر کارت شد 

به گزارش پویشگران گیل: مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: این منطقه تجاری، صنعتی و گردشگری با انعقاد تفاهمنامه ای با بانک مهر ایران پایلوت استفاده از سفر کارت شد که فرصت جدیدی را در استفاده آحاد مردم از این امکان برای سفر فراهم کرده است. عیسی فرهادی در آیین امضای

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: این منطقه تجاری، صنعتی و گردشگری با انعقاد تفاهمنامه ای با بانک مهر ایران پایلوت استفاده از سفر کارت شد که فرصت جدیدی را در استفاده آحاد مردم از این امکان برای سفر فراهم کرده است.
عیسی فرهادی در آیین امضای تفاهم نامه بانک مهر ایران با منطقه آزادانزلی اظهار کرد: طراحی و صدور انواع کارت‌های بانکی و سفرکارت در صدر همکاری های دوجانبه فی مابین قرار دارد.
وی تصریح کرد: سرمایه‌های کشور باید در راستای رفع مشکلات مردم استفاده شود و نویدبخش اشتغال و توسعه هستند زیرا بهترین مکان برای نگهداری این سرمایه‌ها بانک‌ها می‌باشند.
وی اضافه کرد: تفاهم‌نامه فی مابین جهت توسعه همکاری‌های مشترک در چهارچوب مقررات قانونی، استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متقابل به منظور توسعه همکاری‌های مشترک و تامین منابع مالی لازم در راستای ارائه خدمات تفریحی،مسافرتی در منطقه آزاد انزلی در چارچوب ضوابط و دستور العمل های جاری مناطق آزاد امضا شد.
فرهادی عنوان کرد: تقویت همکاری جهت هدایت و تبلیغ فعالیت‌های حوزه گردشگری و استفاده از خدمات تفریحی و مسافرتی طبق فعالیت‌های قانونی مناطق این سازمان‌ در این تفاهم نامه لحاظ شده است.
وی اضافه کرد: منطقه آزاد انزلی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل بسیاری دارد که با بهره گیری از این ظرفیت ها می‌توان تحول مطلوبی در بخش‌های اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد کرد.
فرهادی در ادامه عملکرد یک‌ماهه بندر کاسپین را بسیار رضایت بخش عنوان کرد و افزود: سال گذشته در بندر کاسپین ۶۰۰ هزار تن کالا تخلیه و بارگیری شد و هدف‌گذاری امسال این بندر دستیابی به جابجایی یک میلیون تن کالاست.
وی افزود:در صورت تکمیل و اتصال خط آهن رشت-کاسپین و راه اندازی کریدور شمال – جنوب در نخستین مرحله همکاری با کشور روسیه قادر خواهیم بود بالغ بر ۱۵ میلیون تن بار را از این مسیر ترانزیت کنیم.
وی تصریح کرد: این مسیر، بندر کاسپین را به جنوب غرب آسیا متصل کرده و آن را به بندری بین‌المللی تبدیل خواهد کرد.
سیدسعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز امضای این تفاهمنامه را سرآغازی برای همکاری های دوجانبه با منطقه آزاد انزلی و سایر مناطق آزاد کشور دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.