کد خبر : 8806
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

مشارکت امدادگران هلال احمر گیلان در مدیریت ۴۲ حادثه جاده ای

مشارکت امدادگران هلال احمر گیلان در مدیریت ۴۲ حادثه جاده ای
۲۶ نفر توسط اعضای تیم سحاب با نقاط حادثه خیز و ایمنی در سفر آشنا شدند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به مشارکت امدادگران در ۴۲ حادثه جاده ای طی روزهای گذشته، گفت: ۱۹ نفر در این حوادث مصدوم شده بودند.
سیاوش غلامی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات (طرح خدمات نوروزی)، گفت: از ابتدای سال جاری و در طرح نوروزی ۴۲ حادثه توسط جمعیت هلال احمر مدیریت شده است.
غلامی افزود: ۲۳ حادثه مربوط به تصادفات، ۸ مورد انحراف و برخورد با موانع و ۴ مورد نیز مربوط به واژگونی بوده که از این تعداد ۱۹ مصدوم را به مراکز درمانی منتقل شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به خدمات سرپایی که به مردم ارائه شده است، اظهار کرد: خدمات و درمان‌های سرپایی به ۵ نفر از هموطنان ارائه شده است و در هفته نخست امسال نیز ۱۴۰ نفر از نجاتگران در قالب ۴۷ تیم در حوزه خدمات رسانی مشارکت داشته اند.
وی همچنین با اشاره به اجرای بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، گفت: در این طرح ۱۶ پست ثابت و ۹ پست سیار و همچنین ۷ پست دوستدار کودک با مشارکت بیش از ۴۷۷۰ (نفر روز) از اعضای جوانان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تاکنون در حال برگزاری است.
غلامی با اشاره به هشتمین روز از اجرای طرح مذکور، افزود: بیش از هزار و ۱۱۴ نفر به نقاط ایمن توسط اعضای جوانان مستقر در پست راهنمایی شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به فعالیت ۸ پست دوچرخه سوار و ۳۴ پست پیاده سحاب در نقاط مختلف گردشگری، افزود: ۷۲۶ نفر توسط اعضای تیم سحاب با نقاط حادثه خیز و ایمنی در سفر آشنا شدند.
غلامی اظهار کرد: ۶۲۵ نفر با آموزش مهارت‌های ترافیکی و ۲۰۶ نفر در حوزه فضای دوستدار کودک آشنا شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای پویش بهرفت در پست‌های نوروزی افزود: بیش از ۴۶۱ نفر با امضای میثاق نامه به پویش بهرفت پیوستند.
ویدر ادامه با اشاره به اجرای پویش ملی چلچراغ و جشنواره رفیق خوشبخت ما، افزود: بیش از ۲۹۲ نفر به این پویش و جشنواره دعوت شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: تاکنون تعداد ۷۷۰ عدد اقلام فرهنگی شامل بروشور، نقشه و تقویم و لوح فشرده در بین مسافرین توزیع شده است.
غلامی تصریح کرد: بیش از ۳۰۳ نفر با مهارت‌های امداد و کمک‌های اولیه و سنجش فشارخون آشنا شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.