کد خبر : 16536
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

برگزاری کارگاه آموزشی مراقبت الکترونیک زندانیان در گیلان

برگزاری کارگاه آموزشی مراقبت الکترونیک زندانیان در گیلان
افزایش استفاده از سامانه‌های نظارت و مراقبت الکترونیکی می‌تواند به دنبال تغییر سبک نوع رفتار زندانیان در جامعه و خانواده مؤثر باشد.

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گیلان، محمدی اصل مدیرکل زندان‌های استان از برگزاری کارگاه آموزشی مراقبت الکترونیکی زندانیان باحضور رئیس کل دادگستری ،دیگر مقامات ارشد قضایی استان، قضات و همچنین مدیرکل دفتر ساماندهی مراکز نیمه آزادی و نظارت الکترونیک سازمان زندان‌های کشور خبر داد.
وی با بیان اینکه این دوره به همت دادگستری استان گیلان و با همکاری اداره کل زندان ها برگزار می گردد بیان داشت:یکی از اقدامات وزین و ویژه قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها در دوره تحول پابند الکترونیکی زندانیان است که بزرگترین مزایای این امر نیز حفظ و تحکیم خانواده است و جامعه هدف را از آسیب های اجتماعی دور می‌کند.
محمدی اصل با بیان اینکه این دوره درآخر هفته جاری برگزار خواهد شدافزود :افزایش استفاده از سامانه‌های نظارت و مراقبت الکترونیکی می‌تواند به دنبال تغییر سبک نوع رفتار زندانیان در جامعه و خانواده مؤثر باشد.
در این کارگاه آموزشی ،تشریح مزایای استفاده از پابند الکترونیکی،کار بردها و مزایای این امر در بازسازی زندانیان مطرح می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.