کد خبر : 19857
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۳

سرپرست فرمانداری خمام:مردم شریف در بازسازی عتبات از مال و جان خود برای ائمه اطهار هزینه می‌کنند

سرپرست فرمانداری خمام:مردم شریف در بازسازی عتبات از مال و جان خود برای ائمه اطهار هزینه می‌کنند
برگزاری نشست مشترک حسن آدمیت سرپرست فرمانداری به همراه روسا و مسئولین ادارات شهرستان خمام با اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

نشست مشترک حسن آدمیت سرپرست فرمانداری خمام به همراه روسا و مسئولین ادارات شهرستان خمام با اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
مجید دوهندو، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گیلان در ابتدای این نشست،با گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم،گفت: پیشنهاد تأسیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در سال۱۳۸۲ بعد از فروپاشی رژیم صدام زمانی که سردار شهید سلیمانی برای زیارت عتبات عالیات رفته بود، مطرح و به همت این ستاد در کشور تاکنون هفت بارگاه در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا ساخته شد.
وی با بیان اینکه خدمت کردن در ستاد بازسازی عتبات عالیات جزو صدقات جاریه است، افزود: مأموریت این ستاد مشارکت در ساخت و توسعه حرم معصومین(ع) بوده، الان هم در حال حاضر طرح توسعه حرم در کربلا آغاز شده و به دلیل حضور مشتاقان اباعبدالله(ع) در اربعین حسینی در حال خرید املاک و اراضی اطراف حرم هستند.
دوهندو افزود: از ابتدای سال تاکنون مردم ولایتمدار گیلان بیش از ۶ میلیارد تومان به ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات بخشیدند و تا سهمیه در نظر گرفته شده بسیار فاصله داریم. ستاد توسعه و بازسازی به نوعی در اشتغالزایی هم مشارکت داشته زیرا همه اقلام و کالا در داخل کشور خریداری می‌شود و صرفا کالا و اجناس ارسال می‌شود.
حسن آدمیت سرپرست فرمانداری شهرستان خمام نیز در ادامه گفت: یکی از نشانه‌های دین‌داری، مشارکت در امور خیر است و در ادامه با تشکر و قدردانی از احساس مسئولیت و کمک رسانی مردم ولایت مدار و متدین شهرستان افزود: مردم شریف ما در بازسازی عتبات از مال و جان خود برای ائمه اطهار هزینه می کنند همانگونه که در دوران دفاع مقدس ۶۰ درصد از پشتیبانی رزمندگان، مردمی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.