کد خبر : 14919
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
محمدحسین واثق کارگرنیا: عشق به میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی سالیان طولانی در بین ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی نهادینه شده و هیچ گاه با ترفندهای دروغین خود نمی‌توانند آتش این عشق قلبی را خاموش کنند.

به گزارش پویشگران گیل:
هفته دفاع مقدس یادآور روزهایی است که مردان دلاور ایران اسلامی با غیرتی مثال زدنی ، به ندای پیر مرادشان خمینی کبیر(ره) لبیک گفته و برای مقابله با رژیم متجاوز بعثی و دفاع از آب و خاک ایران اسلامی به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتند.
غیور مردان ایران اسلامی در شرایطی هشت سال در مقابل رژیم بعث عراق مقاومت و ایستادگی کردند که به لحاظ تجهیزات جنگی ، کمترین امکانات را در اختیار داشتند و اگر عشق به میهن ،غیرت ،شجاعت و ولایت پذیری در آنان وجود نمی‌داشت یقینا امروز کشور عزیزمان ایران به مستعمره ای برای دیگر کشورها تبدیل می‌شد، اما فرزندان حیدر کرار ثابت کردند که با توکل به خدا و اتحاد و غیرت حتی می‌توانند با دستان خالی در برابر بزرگترین قدرت‌های جهان نیز ایستادگی کنند.
سالها از روزهای پُر حماسه دفاع مقدس سپری شده ، اما یادآوری آن ایام برایمان غرور‌آفرین است و حال پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی ،فرزندان این آب و خاک در جنگی دیگر با مستکبرین زمان هستند. جنگی که فرهنگ، عزت و اقتصاد این کشور را سالهاست نشانه گرفته است.
دشمنان بدانند ،عشق به میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی سالیان طولانی در بین ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی نهادینه شده و هیچ گاه با ترفندهای دروغین خود نمی‌توانند آتش این عشق قلبی را خاموش کنند.
یاد و خاطره تمامی شهدای جنگ تحمیلی را گرامی می داریم و به روح پاکشان درود می‌فرستیم و همواره خود را سربازان مطیع و فرمانبردار رهبر معظم انقلاب می‌دانیم و برای دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف عالیه انقلاب آماده جانفشانی هستیم.

محمدحسین واثق کارگرنیا
رئیس شورای اسلامي شهر رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.