کد خبر : 16323
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

عضو شورای اسلامی شهر رشت:مشکلی با کمک به موسسات ندارم

عضو شورای اسلامی شهر رشت:مشکلی با کمک به موسسات ندارم
محسن سماکچی : درآمد و هزینه شهر همخوانی ندارد

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت محسن سماکچی در یکصد و دومین جلسه شورا با اشاره به اینکه در برخی از کمیسیون های شورا به برخی از تقاضاها نه گفته نمی شود اظهار کرد: دائما در جلسات شورا لوایح شهرداری رشت با هدف پرداخت پول برای مباحث مختلف که خارج از مجموعخ شورا و شهرداری رشت است ارسال می شود که اصلا پسندیده نیست.
محسن سماکچی با بیان اینکه پرداخت مبلغ ده میلیون یا بیش تر به موسسات و مراکز مختلف فشار مالی فراوانی به شهرداری تحمیل می کند،افزود: متاسفانه گاها شاهد هستیم که برخی از همکاران شورایی این پرداخت ها را به نام خود تمام می کنند و این در حالی است که این پول ها بدون تصویب جمعی از اعضای شورا قابل پرداخت نیست.
وی با اعتراض به اینکه دخل و خرج شهر همخوانی ندارد تصریح کرد: هزینه هایی که در حال حاضر به شهرداری تحمیل می شود نسبت به درآمدی که تا کنون در سال جدید داشته ایم همخوانی ندارد و تداوم این روند مطمئنا مشکلاتی ایجاد می کند.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه بنده مشکلی با کمک به موسسات ندارم، افزود: شهرداری با ارسال چنین لوایحی در واقع توپ را به زمین شورا می اندازد ، اما معتقدم به جای انجام چنین کمک هایی باید برای رفع مشکلات عمرانی شهر که شهروندان با آن دست به گریبان هستند بیشتر توجه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.