کد خبر : 15214
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

مُدل اجرای کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌تواند یک الگوی کارساز محسوب شود

مُدل اجرای کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌تواند یک الگوی کارساز محسوب شود
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان: کمیته امداد در رأس تمامی مجموعه های خدماتی قرار دارد.

به گزارش پویشگران گیل:
محمد جلایی در نشست اعضای شورای اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان خاطراتی از دوران فعالیت خود در این نهاد مقدس، اظهار کرد: افتخارم همکاری با این نهاد مقدس در گذشته است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان مأموریت کمیته امداد را یک مأموریت امام زمانی توصیف کرد و افزود: افراد تحت پوشش این نهاد به نوعی مستضعفین جامعه هستند که بسیار مورد سفارش واقع شده‌اند و باید بدانیم که این عزیزان همواره پایبندی خود به این نظام و انقلاب را اثبات کرده‌اند و خدمت به این اقشار، بزرگترین توفیق الهی است که نصیب تان شده است.
وی، کمیته امداد را مولود انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: این الگو در بسیاری از کشورهای اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفته است، لذا این یک سند افتخار برای نظام مقدس اسلامی ما به شمار می‌رود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با استفاده از آیه مندرج در آرم این نهاد، اضافه کرد: به یقین شما همان کاری را انجام می‌دهید، که ائمه بدان مداومت داشتند و سفارش می‌کردند و توجه داشته باشید این خدمات شما، به نوعی ذکر خداست.
جلایی، با تأکید بر اینکه بسیاری از سرفصل‌های خدمات این نهاد مهجور مانده است و افراد جامعه از آن اطلاعی ندارند، گفت: کمیته امداد در بسیاری از خدماتی که ارائه می‌دهد به اجتهاد رسیده است و مُدل اجرای آن می‌تواند به عنوان یک الگوی کارساز محسوب شود.
وی، ادامه داد: کمیته امداد، در همه سال‌ها و برای همه الگو است و در رأس تمامی مجموعه‌های خدماتی قرار دارد.
جلایی با بیان اینکه در ایام دوران هشت ساله دفاع مقدس، محل قرار و پاتوق رزمندگان اسلام در زمان فراغت از جبهه، کمیته امداد بود، گفت: بسیاری از کسانی که طرفدار این نظام هستند، مرهون خدمات این نهاد می‌باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.