کد خبر : 20729
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

در نوزدهمین جلسه شورای پایایی مطرح شد:

ضرورت آمادگی شبكه برق در زمستان 1402 و تابستان اتی

ضرورت آمادگی شبكه برق در زمستان 1402 و تابستان اتی
نوزدهمین جلسه شورای پایایی در خصوص اقدامات مرتبط با آمادگی زمستان جاری و تابستان آتی و اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه، در شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

محمود دشت‌بزرگ،مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: هماهنگی و مشارکت متناسب دستگاه های ذیربط در صنعت برق (تولید،انتقال و توزیع) در همه ایام سال ضروری و اساسی است.
رئیس هیات مدیره برق منطقه ای گیلان افزود: رعایت دستورالعمل‌های نظام نامه شورای پایایی، مصوبات جلسه و حضور بالاترین مقام اجرائی دستگاه های ذیربط در جلسات شورا، الزامی است و مصوبات شورا باید تا حصول نتیجه در مراجع ذیربط ملی و استانی پیگیری شود.
محمود دشت‌بزرگ یاد آور شد:با توجه به رشد بار سال 1402 در مقایسه با سال 1401، لزوم پیاده سازی اقدامات عملی در خصوص مدیریت مصرف مخصوصاً از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان را مورد تاکید قرار داد.
وی با برشمردن بخشی از راهکارهای اجرایی افزود: آمادگی کامل برای مواجهه با رشد بالای بار شبکه، برنامه ریزی و اقدام برای افزایش ظرفیت عملی نیروگاه ها و نوسازی آن ها، توسعه مولدهای مقیاس کوچک و همچنین استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی برای رفع مشکلات شبکه بسیار مهم است.
مدیرعامل برق منطقه ای گیلان در بخش پایانی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های موجود تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی برای تامین نقدینگی پروژه‌های در دست اقدام در سطح تولید،انتقال،فوق توزیع و توزیع برق، صدور مجوزهای لازم در راستای توسعه شبکه و اصلاح و بهینه سازی ساختارهای موجود، ضروری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.