کد خبر : 26784
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳

استاندار گیلان در دیدار با اعضای کارگروه تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی:

بالندگی نظام تعلیم و تربیت تلاشی برای ارتقاء جامعه است

بالندگی نظام تعلیم و تربیت تلاشی برای ارتقاء جامعه است
عباسی:برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه و بالندگی نظام تعلیم و تربیت ، باید همه دستگاه ها هدفمند ، منسجم و برنامه محور پای کار باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

اسدالله عباسی در دیدار و نشست با اعضای کارگروه تعلیم و تربیت، نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت به ویژه برای نسل جوان جامعه گفت: نهادهای فرهنگی و متولی به رغم همه تلاش‌ها؛باید منسجم‌تر عمل کنند،در حالیکه برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه و بالندگی نظام تعلیم و تربیت باید همه دستگاه‌ها هدفمند ،منسجم و با برنامه‌ریزی پای کار باشند.

وی با تاکید براینکه دانشگاه‌ها نیز باید علاوه بر تحول در حوزه علمی در بخش تعلیم و تربیت متحول شوند،گفت: در فرآیند تعلیم و تربیت و کمک به ارتقای جایگاه فرهنگ در جامعه از همه ظرفیت‌های استان بهره خواهیم گرفت.

نماینده کارگروه تعلیم وتربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور هم در این دیدار از پایش جدی در حوزه تعلیم و تربیت خبر داد و گفت: اولویت سنجی ها بر اساس برنامه ریزی دقیق و مدون در حال انجام است و در این زمینه از نخبگان،عالمان و افراد متخصص درحوزه های اجتماعی و فرهنگی مشورت گرفته می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین فدایی با گلایه از ناکارآمدی ساختار پرورشی در حوزه آموزش و پرورش گفت:متاسفانه در سال‌های گذشته به تعلیم و تربیت نسل جوان توجه کمتری شده و این امر باید جدی تر از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه نقش مردم در کنار نهادهای فرهنگی غیرقابل انکار است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.