کد خبر : 3292
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:برنامه فعالی برای ایجاد بستر متعارف و تعریف شده برای منابع آبی زراعی نداریم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:برنامه فعالی برای ایجاد بستر متعارف و تعریف شده برای منابع آبی زراعی نداریم
رابطه جمهوری اسلامی ایران با چین راهبردی است

به گزارش پویشگران گیل:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رابطه جمهوری اسلامی ایران با چین خوب و راهبردی است اما برخی مواضع چین را تایید نمی کنیم.
سیدعلی آقازاده  در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه تحریم و اعمال فشار رویه نظام استکبار در برابر جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر قلدری آمریکا و هم پیماناتش ایستاد و همین موضوع باعث دشمنی آنها شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حواشی سفر مقامات چینی به کشورهای عربی گفت: رابطه جمهوری اسلامی ایران با چین خوب و راهبردی است و ضمن آنکه برخی مواضع چین را تأیید نمی‌کنیم اما رابطه بین دو کشور مثبت و رو به جهش است.
وی با بیان اینکه مجلس بر توسعه پیام رسان های داخلی تاکید دارد، تصریح کرد: ایجاد فضای امن در تراز کاربران ایرانی موضوعی است که باید در برابر استفاده از پیام رسان های داخلی مورد توجه قرار گیرد.
آقازاده با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی برای مدیریت پسماند گیلان اختصاص یافته است، بیان کرد: بخشی از طرح تفکیک اجرایی شده و ساماندهی پهنه سراوان به لحاظ تکمیل کارخانه کمپوست انجام شده است و با سازمان انرژی اتمی نیز صحبت شده که بخشی از شیرابه‌ها را کنترل کند.
وی با بیان اینکه برنامه فعالی برای ایجاد بستر متعارف و تعریف شده برای منابع آبی زراعی در گیلان نداریم، افزود: با وجود اقدامات انجام شده، وضعیت سیستم آبی استان خوب نیست و با دلهره آب زراعی کشاورزان را تأمین می‌کنیم.
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر تسریع لایروبی آب بندان‌ها گفت: اقدامات در حال انجام باید تسریع شود و چاه‌های جدید حفر گردد و منابع آبی تجهیز شوند.
آقازاده با بیان اینکه عمده ادارات شهرستان خمام مستقر شدند و پاسخگوی مطالبات مردم هستند، افزود: بنای ما تقویت این روند بوده تا ادارات باقیمانده نیز در آنجا مستقر شوند.
وی با اشاره به نواقص اجرای طرح هادی تصریح کرد: بخشی از مشکلات این طرح حل شده و کشاورزان می‌توانند در محدوده محل زندگی خود در روستاها ساخت و ساز انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.