کد خبر : 14624
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۳

ترافیک سنگین و بی‌سابقه در ورودی گیلان

ترافیک سنگین و بی‌سابقه در ورودی گیلان
طی روز گذشته ۲۲ شهریور ماه حدود یکصد و ۱۸ هزار خودرو از مبادی مختلف وارد استان و ۸۵ هزار خودرو نیز خروجی از استان داشتیم که نشان از تمایل مسافران به شمال دارد.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از حجم بالای ترافیک در ورودی استان خبر داد.
غلامعلی نیک فهم گفت: در اولین روز از تعطیلات رسمی آخر هفته، شاهد ورود و خروج عظیمی از هموطنانمان در مسیر آزاد راه رشت – قزوین هستیم که منجر به ترافیک بسیار سنگین شده است.
وی با بیان اینکه تناسب در میزان ورودی و خروجی مسافران در این منطقه تاکنون بی سابقه بوده اظهار داشت: از ابتدای شهریور تا روز گذشته ۲۲ شهریور بیش از یک میلیون و هفتصد هزار خودرو وارد استان شده و به همین میزان نیز در حال خروج می باشند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان افزود: طی روز گذشته ۲۲ شهریور ماه حدود یکصد و ۱۸ هزار خودرو از مبادی مختلف وارد استان و ۸۵ هزار خودرو نیز خروجی از استان داشتیم که نشان از تمایل مسافران به شمال دارد.
وی همچنین ادامه داد: به جهت محدودیت ترافیکی راه‌های مرکز به شمال خودروهای عبوری از محور رشت – قزوین مجبور به برگشت شدند.
نیک فهم با تأکید بر اینکه صبر و حوصله رفتار ترافیکی بسیار حائز اهمیت است خاطر نشان کرد: انتظار داریم هموطنان و رانندگان علاوه بر رعایت مسائل ایمنی عبور و مرور از توقف های غیر ضروری خودداری کرده و از معابر و شریان های اصلی استان با حداکثر ایمنی لازم به عبور و مرور خود ادامه دهند‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.