کد خبر : 11836
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

️رئیس هیات مدیره شرکت روگاگستر: کیفیت تاسیسات ساختمانی بخش موثر در عمر ساختمان است

️رئیس هیات مدیره شرکت روگاگستر: کیفیت تاسیسات ساختمانی بخش موثر در عمر ساختمان است

به گزارش پویشگران گیل: ️در سال رشد تولید و مهار تورم شرکت روگاگستر با بهره گیری از تجربه فنی چند دهه فعالیت صنعتی و تولیدی و برای تقویت کیفیت ساخت و سازهای استان گیلان همایش آموزشی و ارتقای کیفی اجرای تاسیسات ساختمان در غرب گیلان را برگزار نمود. ️در این جلسه که با استقبال مهندسین

به گزارش پویشگران گیل:
️در سال رشد تولید و مهار تورم شرکت روگاگستر با بهره گیری از تجربه فنی چند دهه فعالیت صنعتی و تولیدی و برای تقویت کیفیت ساخت و سازهای استان گیلان همایش آموزشی و ارتقای کیفی اجرای تاسیسات ساختمان در غرب گیلان را برگزار نمود.
️در این جلسه که با استقبال مهندسین و فعالین صنعت ساختمان در تالش برگزار شد سیدامیرحسین علوی رییس هیات مدیره شرکت روگاگستر ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه همکاران خود با اشاره به تاریخ غنی غرب گیلان و مردمان شجاع و بااصالت تالش و آذری‌های مقیم آنجا توجه به کیفیت تاسیسات ساختمانی را بعنوان بخش قابل توجه و موثر در عمر ساختمان مهم دانست و از مجریان این صنعت جهت مشارکت در برنامه ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به مصرف کنندگان تقدیر نمود.
️سیدامیرحسین علوی اهمیت توجه به صنعت گیلان باعنایت به ظرفیت‌های غنی سرمایه انسانی گیلان را موضوع مهم موردنیاز برنامه‌ریزی استان عنوان و از همه مسئولین خواست تا به صنعت در کنار کشاورزی و گردشگری گیلان برای رشد و توسعه استان توجه بیشتری نمایند.
در این برنامه مطالب علمی مهمی درموضوعات مرتبط با کیفیت لوله و اتصالات ساختمانی از مواد اولیه مصرفی،فرایند تولید،کنترل کیفیت و اجرای درست ارائه گردید که مورد استقبال مجریان و مهندسین واقع گردید.
️درپایان با حضور مهندس رحیمی رییس شورای شهرستان تالش از شرکت کنندگان تقدیر بعمل آمده و بیمه‌نامه مجریان تقدیم گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.