کد خبر : 16196
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

شركت توزیع نیروی برق گیلان برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی كامل دارد

شركت توزیع نیروی برق گیلان برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی كامل دارد
بیش از 170 اکیپ عملیاتی در سطح استان برای رفع ناپایداریهای احتمالی حادث شده است.

به گزارش پویشگران گیل :
محمد تقی مهدیزاده گفت: اولویت اول خدمتگزاران شما در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تامین برق پایدار برای تمامی مشترکین است.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان عنوان کرد: براساس اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان و احتمال بارش شدید باران در گیلان، این شرکت آمادگی کامل مقابله با حوادث احتمالی را دارد.
وی تاکید کرد: بیش از 170 اکیپ عملیاتی در سطح استان برای رفع ناپایداریهای احتمالی حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.
مهدیزاده با تاکید بر هشدار سازمان هواشناسی استان اضافه کرد: مه‌آلودگی، رعد و برق از دیگر پدیده های جوی این بازه زمانی است که اثر مخاطره آن آبگرفتگی، لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید افقی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، جاری شدن سیلاب، لغزش و رانش، خسارت به محصولات کشاورزی، خسارت به سازه‌ها از جمله تجهیزات فنی اینشرکت و برخورد صاعقه است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از شهروندان و مسافرین خواست درهنگام بارندگی و آبگرفتگی معابر به پست های زمینی و هوایی برق نزدیک نشوند، از سیم های آویزان برق دور شوند و این موارد را به اتفاقات برق محل خود اطلاع رسانی نمایند.
محمد تقی مهدیزاده درپایان یادآور شد: راحت‌ترین و سریعترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir و یا کافه بازار قابل دسترس می‌باشد.

گفتنی است براساس گزارش اداره کل هواشناسی گیلان، به تدریج طی بعد از ظهر چهارشنبه لغایت پنجشنبه (۱2 تا 13 مهر) شاهد بارندگی و وزش باد (گاهی شدید، بعضی نقاط خیلی شدید)، کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دمای هوا خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.