کد خبر : 22725
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

تخلف ۲۸ میلیارد تومانی صنوف در بازار

تخلف ۲۸ میلیارد تومانی صنوف در بازار
جوادزاده:در سال جاری پنج هزار و ۵۱۰ شکایت توسط مردم از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان گیلان گفت: 6 هزار و 273 بازدید ُصورت گرفته 4 هزار و 964 مورد عدم احراز تخلف، یک‌هزار و ۳۰۱ مورد تخلف و هشت مورد هم صورت جلسه کشف قاچاق کالا و ارز به ارزش ۲۸ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان ثبت شده است.
قاسم جوادزاده با بیان اینکه نظارت بر بازار در روزهای منتهی به ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در این استان در حال انجام است، اظهار کرد: در ۹ ماه سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۲۷۳ مورد بازرسی از بازار و صنوف مختلف انجام شده است و این نظارت‌ها در هفته‌های منتهی به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بیشتر می‌شود.
وی با اشاره به تخلف ۲۸ میلیارد تومانی توسط برخی از صنوف در ۹ ماه گذشته گفت: از ۶ هزار و ۲۷۳ بازدید صورت‌گرفته چهار هزار و ۹۶۴ مورد عدم احراز تخلف،یک‌هزار و ۳۰۱ مورد تخلف و هشت مورد هم صورت جلسه کشف قاچاق کالا و ارز به ارزش ۲۸ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان ثبت شده است.
به گفته معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان، از ۲۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان تخلف ثبت شده ۲۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تخلفات صنفی و تعزیراتی و همچنین چهار میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان مربوط به کشف کالا و ارز قاچاق بوده است.
جواد زاده نقش مردم در برخورد با انواع تخلفات و گرانفروشی در بازار را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: در سال جاری پنج هزار و ۵۱۰ شکایت توسط مردم از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت شده است و از این به تعداد 4 هزار و ۶۴۵ شکایت معادل ۹۱ درصد رسیدگی شده است.

منبع: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.